Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Dritt lei av å trille vogn i slaps og snø. Dytte og slite, nei, nå gleder jeg meg til bar bakke og grus! Flere? Anonymous poster hash: 19bfa...762
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Her har det vært vår i to måneder :-) Elsker denne vinteren Anonymous poster hash: c24af...a81
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ja! Jeg har verken slaps eller snø, men 2-3 grader, regn og den ekstreme vinden. Gleder meg til vår, sol som varmer, vårsko, barn ute i gatene hele dagene og de første grillpølsene uten å fryse å i hjel mens vi venter på at pølsene skal bli ferdig grillt eller at kullet blir vått..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg elsker en gnistrende hvit og snørik vinterdag, men det har jeg ikke sett snurten til denne vinteren, så JA, jeg også! Så da måket jeg snø på verandaen i helga for å hjelpe våremann litt. Anonymous poster hash: d37e1...c3d
Nodisc Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Eg og syns denne vinteren har vert fortreffelig. Men frykter det verste, var litt kvitt ute i dag tidlig ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå