Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Mannen min har fått en så diffus diagnose som myalgi. Han har muskelsmerter og nervesmerter så nå prøver han å jobbe et par dager i uka, men ikke alltid han klarer det engang. Vi har nettopp fått baby og jeg tenker at jeg kan søke om å overta hans permisjon på dette grunnlaget? Han er jo hjemme med aap likevel til han finner en jobb han kan fungere bedre i. Anonymous poster hash: bbccc...9e7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Dersom han er så syk at han er ute av stand til å ha omsorgen for barnet, kan du få overført hans permisjon. Du kan ikke få den bare fordi "han er jo hjemme likevel." Anonymous poster hash: 96dd2...138
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Du kan prøve, men NAV er ganske streng på det. Her var det omvendt, jeg er syk, men NAV krevde uttalelse fra spesialist (fastlege var ikke god nok) at far kunne overta hele permisjonen. Anonymous poster hash: c0c04...4df
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Han har vært hos flere spesialister, siste gang forrige uke. Får håpe det er godt nok da. HI Anonymous poster hash: bbccc...9e7
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Klarer han å ta seg av babyen da? Mange klarer jo det selvom de ikke klarer å jobbe. Om han ikke klarer det så kan du få den overført til deg
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Han har vært hos flere spesialister, siste gang forrige uke. Får håpe det er godt nok da. HI Anonymous poster hash: bbccc...9e7 Det hjelper ikke bare å ha vært hos spesialist. De må også ha funnet noe som gir dem grunnlag for å skrive en attest om at han ikke er i stand til å ta seg av barnet. Han/dere får kontakte disse legene å spørre om det er grunnlag for å få en slik attest. Anonymous poster hash: 1db60...aa3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Det er dager der han har så store smerter at han ikke engang klarer å løfte henne, det må vel ha noe å si? Hun blir jo større til han skal ha perm også, desto tyngre. Han mister følelsen i arm eller bein til tider så han tør sjelden å bære henne f. eks ned trappa. HI Anonymous poster hash: bbccc...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå