Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 jeg har veldig lyst på et teppe eller noe under spisebordet for å gjøre rommet litt lunere.. men med to småttiser er jeg usikker på om det bare blir upraktisk i forhold til matsøl osv? Hvordan gjør dere andre det? Har dere teppe under spisebordet? Har dere kanskje noe annet lurt? Anonymous poster hash: 4f709...2a7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Du kan kjøpe sånt plastikkunderlag og legge under barnas stoler oppå teppet. Sånt man legger under kontorstoler ol. for å spare gulvet. Anonymous poster hash: 160f6...7b3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Europris jar tepper i plast som ikle nødvendigvis ser plast ut:) Anonymous poster hash: 554a0...73d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Har ikke et teppe i hele huset. Samler bare støv og skitt. Rene flater er absolutt best, kan ha det lunt og koselig uten tepper. Anonymous poster hash: 32040...b5a
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Tok bort teppet da eldste begynte å spise selv. Trives veldig godt uten, så det kommer aldri tilbake heller!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Plastmatter er veldig i vinden og lett å rengjøre. ellos har mange fine. Vi prøvde med vanlig stoffmatte, men jeg syns det ble ekkelt tilslutt. Vi hev matta ut. Finnes mange andre måter å gjøre det lunere på. Anonymous poster hash: e218f...92e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Kunne aldri tenke meg det. En venninne av meg hadde det før, og det var mannen som insisterte så voldsomt på å ha det der. Hun vasket det, banket det, renset det, og det var skikkelig arbeid med teppet. Hun var helt overbevist om at teppet inneholdt både lopper og lus, for det var så ekkelt, sa hun. Uansett hvor mye arbeid hun la i rengjøringen av det, fant hun likevel dritt på det like etterpå. Nå var dette et litt loddent teppe da. Til slutt måtte mannen si seg enig; Det var fryktelig uhygienisk og unødvendig mye rengjøringsarbeid, så de heiv det ut. Anonymous poster hash: c2259...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå