Gå til innhold

livmortappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er gravid i uke 24. før graviditet kjente jeg tappen tydelig.. som en liten penis som hang inni der..kjentes ut som en nesetipp. nå kjenner jeg den ikke lenger. er det normalt?? har prøvd å kjenne etter, men den har trukket seg oppover og jeg klarer ikke å kjenne noe der lenger. er vel ikke farlig? 

Anonymous poster hash: 6cc28...d62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor driver du oppi der? Ser ingen grunn til å gjøre det, så lurer genuint hvorfor så mange driver å tukler oppi der.

Skrevet

At hva er farlig? Jeg har aldri hørt eller lest noe om at man skal kjenne på sin egen livmortapp under graviditeten, hva er vitsen??

Anonymous poster hash: 2891a...446
Skrevet

Det er helt normalt, den trekker seg oppover etterhvert som livmoren vokser :)

Skrevet

driver oppi der? Hahahaa er ikke slik at jeg driver oppi der å roter hele tiden liksom..men har kjent den før og nå kjenner jeg den ikke lenger.. ved en ren tilfeldighet under sex hvis jeg må gå i detaljer her.. må da for faen være lov å lure da eller ? ; D

Anonymous poster hash: 6cc28...d62
Skrevet

Du skal ikke drive og tukle oppi der.

Anonymous poster hash: a4bc2...f7d

Skrevet

ER da ikke verre med en skitten snopp oppi der enn rene, forsiktige fingre?:P

Jeg har ikke tafset på tappen etter at jeg ble gravid, så kan ikke svare deg desverre:)

Anonymous poster hash: 7077a...fef

Skrevet

Du skal ikke kjenne tappen før mot slutten av svangerskapet.

Den trekker seg opp og snur seg bakover for å beskytte mot infeksjoner m.m.

Det er ikke like lett å kjenne tappen i hele syklusen når man ikke er gravid heller. Den kommer ned og blir mykere rundt eggløsning, og så trekker den seg tilbake etterpå.

Dette gjør den for å lette jobben til sædcellene.

Ikke et dumt spørsmål, men man skal helst ikke "pelle" mer enn høyst nødvendig der inne grunnet fare for infeksjoner eller igangsatt fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...