Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Har ikke overskudd til å lage brød selv. Hvilket kjøpe brød er sunnest? Og hvilken melk gir dere barna? Jeg gir ekstra lett pga ekstra d vitamin. Noen gir helmelk? Anonymous poster hash: 3cbfe...551
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Både min far som er lege i ernæring og min svigerfar som er melkebonde sverger til helmelk for barna. Det er ikke det fettet du skal spare på, medmindre du har veldig overvektig barn. Brødet baker jeg selv for min del, så kjøpebrød " kan " jeg ikke... Anonymous poster hash: 8c595...a8e
*Miss Marple* Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Kjøper brød hos bakeren, litt forskjellige, men alltid grovt. Alle i huset drikker lettmelk.
Cordelie Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Økologisk lettmelk, soyamelk og rismelk.?
Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Alle mulige typer brød. Drikker mest skummet melk. Og biola med fruktsmak.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 kjøper forskjellig brød fra gang til gang. Men helst et som er litt grovt, og aldri kneip.Også bruker jeg H-melk. Drypper noen dråper D-vitamin oppi melka vinterhalvåret.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Hun drikker lettmelk, H-melk og biola. Brød er litt hipp som happ... Kjøper det jeg syns ser godt ut. Har ikke bakt selv på en stund. :-) Anonymous poster hash: a7b73...b70
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Samme som oss andre, det de fleste liker. Vanlig lettmelk og brødet som flertallet liker. I en periode var det energibrødet til meny, før det var helt pyton etter en av ungenes mening. Da prøvde vi å finne ett annet. Ungene er som meg tydeligvis, liker ett brød lenge før det er helt pyton. Nå er det sandefjord fotballbrødet som er best likt i huset. Minner litt om kneip, men litt grovere. Tar det ikke så tungt om brødet ikke er av det groveste. Ungene spiser variert, og det beste de liker er å kunne gå amokk i melhylla for der er det bokser med korn i ulike slag de kan maule. Støtt og stadig tomt når jeg skal bake (merkes på gulvet st noen har vært i hylla og henta en boks eller to, men har støvsuger så bryr meg ikke) Anonymous poster hash: 8cdd6...345
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Kjøper Fjellbrød(det som de har på Spar, Kiwi, Meny). Syns det er passelig grovt. Og det egner seg godt til frysing, noe som er greit da det ikke går så mye brød hos oss. Melk tåler hun ikke og soya/ris/havremelk vil hun ikke ha. Så hun får litt appelsinjuice til frokost og vann ellers. Anonymous poster hash: a296e...b8e
Appelsinpiken Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Baker av og til selv, av og til grovt hos bakeren eller det brødet jeg synes lukter best på butikken ekstra lett til drikke
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Økologisk lettmelk. Det er fryktelig enkelt, og mye sunnere å bake brødet sitt selv, trenger ikke være en tidkrevende affære altså! Ellers ville jeg kjøpt et brød som ikke er tilsatt ekstra gluten. Ser de har et par økologiske varianter liggende i frossendisken i noen av dagligvarebutikkene... Anonymous poster hash: d2602...d93
MillaCamilla Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Ekstra lettmelk med d-vitamin, baker stort sett brødet selv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Økologisk soyamelk. Anonymous poster hash: 6e551...236
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Kneipbrød og laktosefri melk ettersom han reagerer på for mye melk. Anonymous poster hash: 2b539...704
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Små barn skal ikke ha for grovt brød. Jeg så det på en reportasje for en tid tilbake, men husker ikke helt hvorfor. Kanskje noen vet? Anonymous poster hash: 0433d...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå