Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Søknad om opptak er registrert og papirer ettersendt! Tenk om tenk om!!
bIomstre Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Her var det jammen spekket med pågangsmot i dag! Heier på deg også (og trør selv i gang med å designe et kloakksystem på et skip... drittjobb sa du?)
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Hehe det er vel ganske bokstavelig en drittjobb ja:) Takket være ammeperm så kom jeg på jobb nå og kan velge og vrake i oppgaver jeg ikke fikk gjort i går!
Iiiiik Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Så bra! Da er det bare å satse på at du kommer inn på det du ønsker
ms.Pond Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Krysser fingre for deg! Har just precis sendt søknad selv, så nå er det bare å vente på svar
Gjest Fru Banderas Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Jeg blir helt stressa av at alle søker allerede!? Jeg skal også søke nytt, men det er da vitterlig noen måneder til fristen går ut? Det til side: Krysser fingre for at du, og dere andre (og jeg!), kommer inn på førstevalget!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Det er lokalt opptak og fristen er 1 mars hos meg:) og med min hukommelse om dagen så må jeg gripe sjansen:) Det skal sies at jeg søkte litt ufrivillig.. Gikk inn for å lage profil og sånt - trykke ok og da stod det at søknad om opptak var sendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå