Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hadde en tidlig SA for tre år siden, og sørger enda. Er det normalt? Så den da den kom ut. Og har så dårlig samvittighet.. Kastet den i do... Visste ikke hva jeg skulle gjøre, var midt på et kjøpesenter har baby nå, og tenker ofte på hvem det var og kunne vært. Dunme kroppen min. Ja, for det er kroppen min sin skyld. Har en tilstand i kroppen som gjør det til et sant mirakel at jeg klarte å bære frem en baby. Anonymous poster hash: 6ad54...e19
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Uff. God Klem til deg, hvor langt var du på vei? Anonymous poster hash: 9f41f...713
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Var bare 6-8 uker, men den hadde øyne og alt. Tenker mer på det etter jeg bar frem et barn 2,5 år etter. Har mistet flere ganger, men da så jeg kun morkakene. Dumme kropp. Anonymous poster hash: 6ad54...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå