Gå til innhold

Positiv graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få positivt utslag på graviditetstest 3-4 dager før forventet mens?

Anonymous poster hash: 8b2ba...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,,' men da bør det være morgenurin

Anonymous poster hash: e3c4c...b3e

Skrevet

Ja,,' men da bør det være morgenurin Anonymous poster hash: e3c4c...b3e

Takk:-) vi skal i en familiefest til helgen,og vil drikke rødvin med ren samvittighet og ikke lure på om vi kan være gravide :-)ventet IKM tirsdag!

Skrevet

Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg 😊

Skrevet

Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e

Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)

Skrevet

Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e

Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Forbaskede ordbok ;-)

Skrevet

Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)

Det blir sikkert veldig koselig 😊

Skrevet

Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)Anonymous poster hash: 8b2ba...a47

Det blir sikkert veldig koselig Anonymous poster hash: e3c4c...b3e

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...