Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Kan man få positivt utslag på graviditetstest 3-4 dager før forventet mens? Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Ja,,' men da bør det være morgenurin Anonymous poster hash: e3c4c...b3e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ja,,' men da bør det være morgenurin Anonymous poster hash: e3c4c...b3e Takk:-) vi skal i en familiefest til helgen,og vil drikke rødvin med ren samvittighet og ikke lure på om vi kan være gravide :-)ventet IKM tirsdag! Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg 😊 Anonymous poster hash: e3c4c...b3e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-) Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)Anonymous poster hash: 8b2ba...a47 Forbaskede ordbok ;-) Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-) Anonymous poster hash: 8b2ba...a47 Det blir sikkert veldig koselig 😊 Anonymous poster hash: e3c4c...b3e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Ok. Du kan være gravid selv om den ikke slår ut så tidlig, men drikk og kos deg Anonymous poster hash: e3c4c...b3e Ja det vet jeg. Jeg får heller begrense inntaket litt.hadde det vært en stor fest men mange mennesker så hadde det ikke vært noe problem og holde seg unna, men vi er en liten gjeng, og de hadde definitivt lagt merke til hvis jevnspilt meg unna. Familien venter bare spent på når vi blir gravide da vi giftet oss i fjor. Men vil ikke at de skal få mistanke,hihi ;-)Anonymous poster hash: 8b2ba...a47 Det blir sikkert veldig koselig Anonymous poster hash: e3c4c...b3e :-) Anonymous poster hash: 8b2ba...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå