Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Babyen min har vært kavete siden vi kom hjem fra barsel. Ikke koselig å være på/ha besøk, for han makker og styrer, gråter litt, vil helst bæres. Han smiler sjelden, stort sett bare en liten periode per dag. Har hengt i puppen stort sett siden han kom ut. Det gjør jeg gladelig. Men begynner å lure på om stakkaren er sulten. Følger sin egen kurve ift vektoppgang, men kan det likevel være at han er sulten? Jeg gav en flaske mme etter amming i kveld, ikke lenge etter sovnet han (lå i sengen og han fikk ha puppen for å sove, det liker han). Kan det rett og slett være at melken ikke kommer fort nok, eller at det er for lite av den? Synes det er grusomt dersom det er så " enkelt" at han bare er sulten. Vil jo at gullet mitt skal ha det bra! Anonymous poster hash: 15f24...9ef
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Det kan være han er sulten eller har vondt (feks nakke/rygg). Hør me helsestasjonen Anonymous poster hash: 133cc...19c
MammantilNurket Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Sjekk med en manuellterapeut at han ikke har låsninger etc. Nå får jeg sikkert ammepolitiet på nakken og jeg kun erfaring med mitt eget barn å dele. Vi måtte gi morsmelktillegg omtrent fra fødselen - babyen var IKKE fornøyd med bespisningen og kunne ligge opp mot en time ad gangen ved brystet. Strevsomt for liten og stor. Det ble mye bedre da han fikk MME og morsmelk sammen. Nå ville det seg slik at melken min forsvant (grunnet stress) da han var ca.3 mnd.og vi gikk over til kun MME. Vi opplevde ham som veldig fornøyd med bare flaskemat også. Vi begynte med grøt da han var 4 mnd. Nå er han 7,5 mnd. Han spiser grøt, middag, youghurt, smoothie etc. og han er en meget fornøyd liten fyr Jeg ville forøvrig unngått å la ham bruke deg som "smokk".
Siamese Hellhound Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Kanskje han har vondt i magen? Har han mye luft i magen? De bruker jo gjerne melka som smertelindring, så vanskelig å vite om han er sulten eller er plaget av et eller annet. Hvor ofte ammer du, da? Ellers er det vel i den der 6-8 ukersperioden de er på sitt mest urolige uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Hi her. vi går til manuellterapeut. Det skulle jeg nok nevnt. Har hatt to timer, og veldig god effekt har det vært. Fra å ikke se til høyre snur han seg nå masse. I tillegg kan han ligge litt på teppe i grind, noe han ikke kunne før. Han sover også mer etter disse to timene. Skal ha en time til, så holder det sa manuellterapeuten. Vi gir smokk, og det funker når han kun har sugebehov. Ammingen tar alltid minst en time, og han vil ammes annenhver time ca. Så henger MYE i puppen... Gav en flaske for litt siden, og han sovnet rett etterpå. Han drakk 70ml etter amming.... Anonymous poster hash: 15f24...9ef
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 . Anonymous poster hash: 15f24...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå