Gå til innhold

Var på vellagsmøte idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg plutselig i styret :P

Hehe håper det blir gøy :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tør ikke gå på flere møter, i høst ble resultatet FAU i barnehagen og trener for allidretten :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hahaha! Jeg melder meg aldri på slike ting som har med barna å gjøre. Jeg kan også trekke meg etter 1 år om jeg ikke liker det.

Jeg har ikke lyst å være med i FAU og slike ting, for det går utover barna mine om jeg da blir syk eller dårlig i en periode.

Skrevet

Møter man opp på slike ting og ytrer sin mening så sitter man i "klistret".

Her i huset er "merittlisten" lang.

Styremedlem i boretslaget.

Fau i barnehagen.

Fau i skolen.

Oppmann i langrennsklubben.

Oppmann i skyteklubben.

And the list goes on....

Så lenge snuppa har hobbyer så har vi bestemt oss for å ikke være baklysforeldre. Bare fra midten av januar og til nå så har jeg levert 8 kaker og 6 kanner kaffe. Takk og pris for Toro, Møllern's og kaffetraktern til svigers.

Skrevet

Du er som meg, Ziva. Pr nå er jeg klassekontakt for en, sitter i FAU for en annen. Fotballtrener for en, lagleder for en annen. Tror ikke jeg har hatt et eneste år uten å være klassekontakt eller SU-representant siden storesøster ble barnehagebarn for snart 14 år siden.

Skrevet

Imponert over dere! Her er målet å få til å møte opp på alle foreldremøtene. Gruer meg til dugnadene, siden jeg absolutt ikke duger til fysisk arbeid, men skal prøve å bestikke meg til goodwill med å dukke opp med bakevarer i stedet. ;)

Skrevet

Om 1,5 år begynner minstemann på allidrett, blir nok trener for han og :P 

Tar minst et år til i barnehagen, vi har en ganske spesiell situasjon barnehagen er i nå og desto viktigere å fortsette arbeidet i FAU, selv om jeg kjenner det tærer på. 

Skrevet

I den siste bhg hvor lillebror gikk i, hvor jeg interesserte meg for og det kunne vært aktuelt å være med i noe styre, der var det fullt på alt. Så jeg slapp begge gangene :)  Ville jo ikke presse ut noen hehe :D

I barneidrett og slik har jeg heller ikke helse til å melde meg på noe, så har holdt meg rolig og bare latt det fare. Må jo være på dugnad, men har til nå kun måtte bake, og det går fint.

Jeg er med på ryddedag på feltet og slik. Prøver å engasjere meg litt og går på alle møter på vellaget, foreldremøter jeg får til og slik. Liker å få med meg ting, men ja det er vanskelig når mannen er borte en del og jeg fort blir syk eller dårlig.

Skrevet

Regner med at min fortid som turntrener for barn 4-12 år og kurs som A og B trener i gymnastikk ikke være hemmelig lengre fra det øyeblikk minsten tar første steg inn i gymsalen.....

Skrevet

I den siste bhg hvor lillebror gikk i, hvor jeg interesserte meg for og det kunne vært aktuelt å være med i noe styre, der var det fullt på alt. Så jeg slapp begge gangene :)  Ville jo ikke presse ut noen hehe :D

I barneidrett og slik har jeg heller ikke helse til å melde meg på noe, så har holdt meg rolig og bare latt det fare. Må jo være på dugnad, men har til nå kun måtte bake, og det går fint.

Jeg er med på ryddedag på feltet og slik. Prøver å engasjere meg litt og går på alle møter på vellaget, foreldremøter jeg får til og slik. Liker å få med meg ting, men ja det er vanskelig når mannen er borte en del og jeg fort blir syk eller dårlig.

Man bidrar med det man orker :) noen liker å brette opp ermene og ta i et tak, andre kan bidra med baking eller kakesalg.

Skrevet

Man bidrar med det man orker :) noen liker å brette opp ermene og ta i et tak, andre kan bidra med baking eller kakesalg.

Jeg elsker å bake og lage kaker osv. Men det er så mange som gjør det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...