Gå til innhold

Burde jeg ringe legevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og frem så er jeg 16+3 på vei.

Jeg var innom legevakten søndag pga ekstrem hodepine og synsforstyrrelser, men de mente jeg var OK, men jeg kunne skaffe meg time hos fastlegen og få henvisning til nevrolog for å utelukke at det kunne være blodpropp i hode. (Kom ikke inn hos fastlegen idag, så har ikke fått sjekket noe mere).

Nå ble jeg veldig ør og svimmel helt uten videre, og like etterpå kom kvalmen.

Det er ikke migrene, men jeg lurer på hva annet det kan være, og om det virker så pass alvorlig at jeg burde kontakte legevakten igjen?

Anonymous poster hash: 1f7c2...24f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som blodtrykksfall, som er ganske normalt i svangerskapet

Anonymous poster hash: 27358...c5c

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet veldig lavt blodtrykk (legene reagerer på det hver gang), så er vell kanskje ikke så bra om det faller enda mer?

HI

Skrevet

Høres ut som BT-fall ja. Drikk noen glass vann for å få opp trykket igjen. Hilsen sykepleier :)

Anonymous poster hash: 188f5...107

Skrevet

Hadde ikke nølt. Er jo fastlegen sitt ansvar å ta tak i ting, kan ikke han eller annen lege på legekontoret burde de henvist deg til legevakt.

Skrevet

Høres ut som BT-fall ja. Drikk noen glass vann for å få opp trykket igjen. Hilsen sykepleier :)

Jeg drikker stortsett vann eller saft hele dagen, har alltid ett glass i nærheten, så det er ikke mangel på væske :)

Skrevet

Jeg drikker stortsett vann eller saft hele dagen, har alltid ett glass i nærheten, så det er ikke mangel på væske :)

Ring legevakta og hør med dem. Bedre å være på den sikre siden. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...