Gå til innhold

Deilig galskap <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jobb er å passe unger og å sitte på ræva så mye jeg kan. Passe ryggen så jeg ikke ødelegger meg mer. Mannen min jobber 100%, lager mat, vasker opp, vasker klær, vasker hus, gjør innkjøp, måker snø, klipper plen osv... alt som må gjøres og som ikke innebærer bæsjebleier. ;)

Han har stålkontroll på økonomien, og selv om vi lever stramt, føler vi at lever godt. I dag hadde han lønnsforhandlinger med sjefen. Så i morgen får han seg Harley. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leier du han ut eller? Ikke Harleyen men mannen? Min mann gjør ingenting om han ikke må. Han støvsuger av og til når jeg spør, merk at det gjaldt av og til når jeg spør. Ikke når jeg spør av og til. Forstår du forskjellen?? Hehe :P

Du er heldig :)   Men godt at mannen gir deg rom for avslapping, det fortjener du og det er viktig at du tar det rolig nå!

Skrevet

Ikke til utleie nei. ;) Her blir vi jaget rundt i huset flere ganger i uken fordi han skal støvsuge. Han har nemlig støvallergi, så han holder det skikkelig ryddig og rent. Men tenk, han gjør alt dette når jeg ikke er gravid også. Og det er forresten ikke som at han melder seg ut av barnestellet og sånn heller, han tar store deler av det. Tar treåringen ut på eventyr, lar meg formiddagssove og sånn. Han fortjener en Harley, det er sikkert. Jeg er så glad for at han endelig kan. Men litt galskap er det jo, når man lever på en inntekt. :)

Skrevet

Oi ja da er du heldig!

Min mann fikk i går kl. 18.40 beskjed om at lillebror skulle legge seg 19.30. Jeg hvilte i sofaen ved siden av dem. Jeg våknet 19.45. Lillebror spiller fortsatt på dataen og mannen så fortsatt på tv.

Jeg kunne da virkelig ikke forvente at han skulle stille opp og ha kontroll? Jeg fortalte han hvor skapet skal stå og lurte på hva i pokker han innbilte seg..

Jeg forventer og krever at han deltar. Han er så sløv! Han tror at når jeg har lagt ekstra middag som står igjen til han, så kan han forsyne seg at det han vil ha, så ordner jeg resten! Ååååå guuud! Best jeg tenker på noe annet, jeg har forbredt han på at jeg skal ta s(t)aken i egne hender ikveld også og forventer at han er villig :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...