Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Når noen sier de har en tvilling..klarer ikke google etter det rette Vet min far har hatt det men har aldri spurt.. Visstnok noe om negler og hår i en sekk i ryggen.. Noen som kan forklare dette? Skulle det ha vært et barn til, men dette fosteret ble absorbert i kroppen på tvillingen som overlevde? Når opereres slikt vekk i såfall? Anonymous poster hash: 2e960...d8d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 http://nhi.no/sykdommer/hud/pussholdig-utslett-ekskl-akne/tvilling-pilonidalsykdom-8857.html Anonymous poster hash: f4360...805
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 http://www.lommelegen.no/legesvar/tvilling-på-ryggen Anonymous poster hash: f4360...805
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Tusen takk dere!! Dere er så herlige HI Anonymous poster hash: 1cccb...6a2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 moren min har hatt det.. for mange år siden tok fastlegen og snittet opp og klemte ut dritten uten bedøvelse.. hun sa det var noe av det verste hun hadde opplevd.. hun fikk det tilbake flere år senere og da opererte de det vekk MED bedøvelse. Anonymous poster hash: ff00d...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå