Gå til innhold

Kira kan visst slette brukere også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det visste jeg ikke. Har de informert om dette?

Anonymous poster hash: 177b8...de2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle?

Ærlig talt... Alt man skal bry seg med...

Anonymous poster hash: 78ba0...e09

Skrevet

Spiller det noen rolle?

Du bryr deg tydeligvis nok til å svare på tråden min..

Skrevet

Det er da bare bra at en brukermoderator har mandat til det.

Etter natten da hele forumet ble spammet ned med grusomme bilder og brukeren(e) som under ulike nick også spammer og tullet tenker jeg at det er en svært god ting.

Brukermoderatorene gjør en kjempejobb!

Skrevet

Unnskyld meg, men er det de forumansvarlige som skal følge dine regler/rettningslinjer, eller er det du som skal følge deres?

Hvis man oppfører seg normalt så er vel ikke det å henge seg noe opp i. Det er jo hysteri rundt dette med at Kira har utvidede rettigheter.

Skrevet

Spiller det noen rolle?

Jeg bryr meg ikke om hun kan slette brukere.

Jeg lurer på hvorfor du bryr deg om det...

Ser du forskjellen?

Skrevet

Spiller det noen rolle?

Jeg bryr meg ikke om hun kan slette brukere.

Jeg lurer på hvorfor du bryr deg om det...

Ser du forskjellen?

Og jeg lurer på hvorfor du henger deg så opp i at jeg bryr meg. Hmm. Meget mistenkelig :D

Skrevet

Det visste jeg ikke. Har de informert om dette?

Ja, det har de. Det er for at det skal gå raskere og at hun ikke skal måtte løpe til Elin hele tiden. Elin har jo også ferier og fri.

Dette var vel nevnt i opptil flere tråder når det trådte i kraft.

Skrevet

Dette visste jeg ikke, men så fint! Synes det er kjempefint at hun kan det. Alle vi som oppfører oss normalt og har normal folkeskikk og sosiale antenner, har ingenting å frykte. Men fint om hun kan slette de som spammer ned forumet med alt mulig upassende som ingen andre ønsker å ha her. Anonymforum var veldig slitsom i går kveld og det var helt tydelig på skrivemåten at det var en person som syntes det var underholdende med å oppføre seg sånn i ørtenhundre tråder. Håper de kan sperre ip adresser så gærningene holder seg unna, at det ikke bare er epost adresser de sperrer siden det er så lett å lage ny epost konto.

Det er jo ingen hemmelighet at det har vært mildt sagt psyko damer her før, som har stalket brukere og sendt trusler osv. Veldig ekkelt. Veldig fint om de kan bli stanset før de får slått veldig rot her.

Anonymous poster hash: 84ad8...483
Gjest Snydens
Skrevet

jeg synes at man bør få en pm om grunnen dersom man får innleggene sine slettet.. hvorfor gjør man ikke det?? i tråder slettet kommentarer med grunnlag jo?

Skrevet

jeg synes at man bør få en pm om grunnen dersom man får innleggene sine slettet.. hvorfor gjør man ikke det?? i tråder slettet kommentarer med grunnlag jo?

Det regnes vel som en selvfølge at man vet hvorfor tråden blir slettet. Forumreglene er ikke så vanskelige å skjønne.

Anonymous poster hash: 60ac7...8e1

Skrevet

Vi kan ikke sende pm til alle som får innleggene sine slettet. Mange av innleggene blir postet anonymt, og det er kun et fåtall som har tilgang til å sjekke opp hvem som er bak anonym. Det ville betydd at vi måtte sjekke hver gang vi slettet et innlegg, og at de andre brukermoderatorene aldri kunne slettet noe uten å gi beskjed til Elin eller meg.

Gjest Snydens
Skrevet

ok.. men alle innleggene jeg oppretter uten om de som er svar i tråder har til nå blitt slettet.... skjønner at mobbetråden min ble slettet men det tok veldig lang tid da.. men jaja.. ok jeg skal ikke si noe mer jeg.. håper bare at jeg har mulighet til å opprette tråder uten at de skal bli slettet gang på gang. jeg er ikke den brukeren som folk sier jeg er.. synes dette er latterlig...

Skrevet

ok.. men alle innleggene jeg oppretter uten om de som er svar i tråder har til nå blitt slettet.... skjønner at mobbetråden min ble slettet men det tok veldig lang tid da.. men jaja.. ok jeg skal ikke si noe mer jeg.. håper bare at jeg har mulighet til å opprette tråder uten at de skal bli slettet gang på gang. jeg er ikke den brukeren som folk sier jeg er.. synes dette er latterlig...

Alle trådene du har opprettet er ikke blitt slettet:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120768-nå-fant-jeg-endelig-ut-hvordan-jeg-oppretter-et-nytt-emne-her-herregud/#entry146127207

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120801-hvordan-slår-jeg-av-notifications-prøver-å-trykke-på-ikke-følg-emne-men-får-notifications-når-noen-svarer-uansett/#entry146127589

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120869-vær-så-snill-å-bekreft-at-jeg-ikke-er-en-tidligere-bruker-som-jeg-blir-anklaget-for-å-være/#entry146128387

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120865-jeg-blir-regelrett-mobbet-og-fryst-ut-av-dette-forumet/

Skrevet

Jeg har ikke vært her inne på ca et år, før jeg kom tilbake for et par dager siden. Men beklager, nicket ditt har jeg lagt merke til. Når jeg tenker meg om så er det det eneste nicket jeg har lagt merke til. Og ikke på en positiv måte. Hva i all verden var det du holdt på med i går????!!! Du burde vært sperret og utestengt fra bim/dib for alltid. Vær takknemlig for at du i det hele tatt har profilen din her og ta det at innleggene dine blir slettet som en advarsel. Ingen synes at du er morsom sånn som du holder på.

Gjest Snydens
Skrevet

Jeg har ikke vært her inne på ca et år, før jeg kom tilbake for et par dager siden. Men beklager, nicket ditt har jeg lagt merke til. Når jeg tenker meg om så er det det eneste nicket jeg har lagt merke til. Og ikke på en positiv måte. Hva i all verden var det du holdt på med i går????!!! Du burde vært sperret og utestengt fra bim/dib for alltid. Vær takknemlig for at du i det hele tatt har profilen din her og ta det at innleggene dine blir slettet som en advarsel. Ingen synes at du er morsom sånn som du holder på.

hva snakker du om??! jeg ble hetset i hele går.. ærlig talt!!!

Skrevet

Er det ikke bare bra at hun har mulighet til det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...