Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Til dere som har vært i London, jeg skal til london i 2 dager og trenger forslag til hvor jeg burde gå og handle. Ønsker å handle feks på Zara, Topshop osv. Er Oxford street en bra gate? Samt må det være fine resturanter osv der. Ønsker å spise sushi.. Noen som kan foreslå hvor jeg burde gå? Anonymous poster hash: e4091...2c5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Fine resturanter kan være litt vanskelig i London, synes nå jeg da Ta en titt på Tripadvisor! For shoppingens del er Oxford street veldig bra, Selfridges er en åpenbaring for de merkeinteresserte, og det ligger tett i tett med Zara, River Island, Topshop, HM, Forever 21 (kanskje litt fjortis ), French Connection osv osv nedover gata. Når det kommer til matutvalg langs gata ble jeg litt usikker (var ikke det jeg så etter ), men det finnes iallefall en Starbucks og to Selfridges har kafe/mat i 4.etasje, kanskje du finner noe der. Anonymous poster hash: 879f6...275
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Fine restauranter i Oxford Street skjer ikke, men det finnes flere gode sushirestauranter i London. Hvilken prisklasse tenker du? Oxford Street består omtrent bare av kjedebutikker, så du finner alle butikkene du nevner.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Gjerne en resturant jeg kan gå til om kvelden, må ikke være i oxford da. Anonymous poster hash: e4091...2c5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Mine favoritter er: http://hakkasan.com/ http://www.noburestaurants.com/london/experience/introduction/ http://www.noburestaurants.com/london/experience/introduction/ Bestill bord i god tid, så er du sikret plass. Anonymous poster hash: 040a7...123
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Mine favoritter er: http://hakkasan.com/ http://www.noburestaurants.com/london/experience/introduction/ http://www.noburestaurants.com/london/experience/introduction/ Bestill bord i god tid, så er du sikret plass. Anonymous poster hash: 040a7...123 Ååååå, enig med denne, Nobu og Hakkasan er fantastiske:) Anonymous poster hash: 05d35...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå