Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 For en ukes tid siden hadde jeg sex med en ny mann. Men mens vi har det hyggelig osv så kommer det en sånn TEIT prompelyd fra musa... Sorry altså... He he Men hvorfor? Og er dette vanlig? Kjente jeg ble skikkelig flau! Har ikke vært borti dette før og derfor spør jeg :-) Anonymous poster hash: a7d43...fba
Subwoofer Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Han som har stappa luft oppi helheimen, så blir det lyd når lufta skal ut igjen
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Vakum. Ganske vanlig. Luft kommer seg inn på siden av penis og blir "fanget" i skjeden. Når han trekke ut penisen blir luften med og når det passerer åpningen blir det prompelyd.. forferdelig flaut. Jeg synes det hjelper med knipeøvelser. Får stortsett bare sånne når han tar meg bakfra, så da er jeg litt obs på at han ikke tar den så mye helt ut og inn for da blir det mer luft med inn. + At hver gang han går helt ut kan det komme lyd. Men det er ganske vanlig skulle jeg tro. Og ikke tenk at han synes det var drit teit Anonymous poster hash: 68e96...9f7
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Hvis du stramme de indre musklene når han skal inn og slapper av i dem når han trekker seg litt ut, så slipper du det. Oppdaget jeg som før gjorde det motsatt og stadig hadde fiselyder der Ellers er det det beste å bare le av det Anonymous poster hash: 60be7...17e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 He he skikkelig teit greie altså! Det verste er at det skjedde til og med en gang når han ikke var inni meg! Må nok være mye luft som er pumpet oppi der... Usj, forbannedes irriterende! Får se om det blir noe mer sex på meg der eller om han ble vettskremt!?! Ha ha HI Anonymous poster hash: a7d43...fba
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Pleier å le når det skjer vi, hehe det er lov å ha litt humor i senga og. Anonymous poster hash: aa73f...2ea
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Hvis han har vært bortpå flere enn deg, har han garantert hørt det før.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Selvsagt har han hatt sex med andre damer, men er likevel litt flaut når det skjer første gang man har sex med ny partner:-p Om det skjer en annen gang får jeg bare le av det:-) HI Anonymous poster hash: a7d43...fba
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Dette skjer både titt og ofte her i hjemmet Vi bare ler begge to, men jeg ser den at det kan være litt pinlig med ny partner hehe Anonymous poster hash: 2e2e2...cee
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Her ler vi av det, og jeg pleier minne mannen på at det er han som har "pumpet meg full av luft" Det er ganske vanlig, særlig i noen stillinger (f.eks bakfra). Anonymous poster hash: 9afdc...0ad
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Hendt ofte når jeg har ny partner i senga, det har med det å møte den andres rytme i senga også, er ikke alltid like lett å "falle i tempo", så man kniper sammen litt for tidlig/sent, og vakuum med lyd oppstår, men har da enda ikke opplevd at de jeg passet sammen med til sengs droppet ut av den gang Her i heimen er det lenge siden vi har opplevd det, men de gangene det hender, så ler vi av det Anonymous poster hash: 339d0...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå