Gå til innhold

Vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går vannkopper i barnehagen. Nå når jeg skulle legge datteren min så jeg at hun hadde røde prikker på leggene og føttene. Kan kjenne de når jeg stryker over leggen, er ikke noe i ansiktet eller armene. Vet at vannkopper begynner som røde prikker men skal det ikke begynne i ansiktet? Hun er i kjempe form men var utrolig grinete tirsdag og onsdag i forrige uke. Kan dette være vannkopper?

Anonymous poster hash: ef88e...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok hun opp nå og da var det prikker rundt munnen og har en større prikk på haka som ser ut som en kvise...

Anonymous poster hash: ef88e...310

Skrevet

Høres ut som vannkopper ja. Om prikkene blir vannfylt er det bankers. 3 dag er oftes verst. Vask forsiktig kroppene med bakepulver og kaldt vann (tørker ut huden) bruk kald alovera 99% på før de skorver seg. Og kjøp antikløesalve. Hvitvask fungerer sånn passe, men når den tørker er det flere som klør mer da. Blir det skikkelig ille, som et av barna våre som fikk over 300 vannkopper bare i ansiktet ( legen var fullstendig sjokkert!) så får du utskrevet antihistaminer.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 353f3...296

Skrevet

Det ser gjerne ut som en kvise med en gang, også fylles de med væske og da er du ikke i tvil lenger....

Regner med at du overhodet ikke er i tvil i morgen tidlig ;)

Anonymous poster hash: 9a289...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...