Gå til innhold

Beste tips for å komme gjennom sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er syke med influensa alle sammen. Vondt i kroppen og høy feber. Nå har vi installert oss i dobbeltsenga alle mann med drikke og ipad. Fy fader det er jævlig å være så dårlig og ta seg av syke barn samtidig. :( :( :(

Anonymous poster hash: 28b65...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde influensa lå jeg i fosterstilling i senga i en uke, mannen trua i meg 2 liter vann pr dag og støtta meg til do, uten om det orket jeg ikke noe som helst. Håper dere ikke bli like hardt ramma, klarte jo ikke ta vare på meg selv engang. 

Etter den første uka synes jeg det hjalp med varm blåbærsaft, eneste jeg fikk ned. 

Anonymous poster hash: c9478...d65
Skrevet

Vi er syke med influensa alle sammen. Vondt i kroppen og høy feber. Nå har vi installert oss i dobbeltsenga alle mann med drikke og ipad. Fy fader det er jævlig å være så dårlig og ta seg av syke barn samtidig. :( :( :(

Får håpe det bare er en kraftig forkjølelse da slipper feberen om et par dager og dere vil fort bli bedre, om det er sesonginfluensaen blir dere fort liggende minst uke og da trenger dere hjelp utenfra for å få fylt opp kjøleskapet o.l. Naboen her var helt satt ut av spill i en uke og var enda syk i en uke til før han følte det begynte å lette, han fikk påvist influensa type A.

Knask paracet, eneste som hjelper littegranne. God bedring.

Anonymous poster hash: 6a4e6...be3

Skrevet

Samme her. Lille har vært syk en uke nå, med opptil 40 i feber+hoste. Nå når hun er blitt frisk er det selvfølgelig min tur:( det som hjelper her er paracet, cola zero og druer:)

Skrevet

Jeg er alene med barn og sånn normalt sett , så blir vi syk samtidig.. Da inntar vi stuen på dagtid, i hver vår sofa.. Barnet har tilgang på barnetv og jeg ipad, hvis vi i det hele tatt orker se på noe annet enn øyelokkene våre..

Begge  fikk vi svineinfluensaen og den var hard, men min erfaring er at man klarer det man må klare.., så får man bare hive innpå det man kan av febernedsettende og smertelindring og håpe at det går over innen kort  tid..

Anonymous poster hash: 1e10a...ea6
Skrevet

Det er nok influensa. Har ikke sympt. på forkjølelse. Kun tørrhoste, vondt i hodet, sterke smerter i kroppen og høy feber. Ligger i en døs i senga alle sammen. Har to små på 20 mnd og en stor på fem år. Så jævlig!

Skrevet

Nok væske. Spise jevnlig, masse søvn og frisk luft. Vaske hender, vaske hender, vaske hender.

Anonymous poster hash: e3eeb...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...