Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Fikk ketchup på en lys bukse. Fikk ikke vekk flekken. Sendte mamma sms og spurte hva jeg kunne gjøre. Tok litt tid før hun svarte men da hadde jeg løst problemet selv den jævla flekken var borte, og der flekken var har jeg nå ett HULL. Vet DERE hvordan man fjerner ketchup fra klær uten å måtte ha et hull på låret. Jeg er bare så mislykket. Buksa var ny også. Anonymous poster hash: 5257a...c34
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Den tiden jeg spiste ketchup og tomatpurre så tror jeg at jeg bare brukte zalo først. Som regel ble det borte hvis jeg tok det med det samme. Hvis ikke tok jeg på klor bare på selve flekken og skylte med det samme. Lar du det ligge så risikerer du at det tar fargen, noe det uansett er risiko for. Men zalo tok som regel alt for meg. Hvordan i all verden greide du å få hull der flekken var? Jeg er nesten imponert Anonymous poster hash: 53ae4...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Den tiden jeg spiste ketchup og tomatpurre så tror jeg at jeg bare brukte zalo først. Som regel ble det borte hvis jeg tok det med det samme. Hvis ikke tok jeg på klor bare på selve flekken og skylte med det samme. Lar du det ligge så risikerer du at det tar fargen, noe det uansett er risiko for. Men zalo tok som regel alt for meg. Hvordan i all verden greide du å få hull der flekken var? Jeg er nesten imponert Anonymous poster hash: 53ae4...2d8 Imponert selv. Brukte neglbørste. Skrubba så noen fiber løsnet. Selvsagt klarte jeg å plukke på de da. :-/ Anonymous poster hash: 5257a...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå