Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Noen som har blitt gravid etter bukplastikk? Noen råd eller tips?? Anonymous poster hash: 4a030...58f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Lurer jeg også på Anonymous poster hash: 6ef60...7c5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Ja det har jeg. Magen trakk seg fort sammen igjen men huden er bittelitt slappere enn før graviditeten. Ikke sånn at det plager da, så ikke mye om å gjøre La på meg nesten 20 kg. Anonymous poster hash: 213e3...3dd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Trodde at man ikke kunne bli gravid etter bukplastikk? At det ville gjøre veldig vondt og at operasjonen var bortkastet? Anonymous poster hash: 6ef60...7c5
shewolf Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Men noen går det bra og med andre går det ikke bra. Man kan ta operasjon på nytt- men da kan man få et større arr. Dersom du får nye strekkmerker vil de lite sannsynlig bli borte ved operasjon nr.2 Sjekket ut dette da jeg ville operere meg for et halvt år siden.. Skal fortsatt operere meg, men venter til jeg er helt sikker på at jeg er ferdig med barn. Skal uansett ikke få barn noe senere enn om 2-3 år, så da kan jeg vente og spare penger til da. Skal også trene masse, så kanskje jeg ikke trenger det Du er sikkert fin nok for mannen din, og det er han som skal se på deg. Hold ut til du er ferdig med barn og unn deg operasjon hvis du trenger det da. Lykke til uansett hva du gjør
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har tatt bukplastikk... Men ønsker et barn til! Så jeg får håpe jeg er like heldig som Anonym over her var, at det blir bra igjen etterpå! Prøve å spise sunt og lite samt holde meg aktiv under graviditeten, så kanskje ikke legger på meg så mye. mest problemer med kjærlighetshåndtakene nå.. HI Anonymous poster hash: 4a030...58f
Hønemorpåhaugen Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har tatt.skulle ikke ha flere barn.men ting kan forandre seg.nå er jeg gravid igjen.arret strekker seg og er litt vondere i magen nå enn sist svangerskap pga arrvev i magen etter bukplastikken.men går fint: )aner jo ikke hvordan d blir etterpå da.men da får jeg enten leve med det eller ta ny operasjon.legen sa iallefall at d er fint mulig å hå grabid med operert mage men at resultatet kan bli slik d var før opr igjen.mange år siden jeg tok nå da.så kanskje ikke lurt å bli gravid igjen samme året liksom
Optatium Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Jeg tok en bukplastikk for fem år siden, var ikke aktuelt å se sånn ut (mye hud etter stort vekttap). Det var lenge til jeg hadde tenkt å få barn, så det føltes riktig Nå har vi prøvd en stund (møtte drømmemannen rett før operasjonen, og vi begynte på barn litt før enn jeg hadde tenkt), men er fortsatt ikke gravid pga diverse komplikasjoner. Legen som opererte sa det ikke var noe problem å bli gravid etter bukplastikk, men at man burde vente ett år minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå