Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 http://reise.aftenposten.no/reise/Drommeferien-ble-et-mareritt-61518.html Jeg fatter ikke at foreldrene tok sjansen på å dra til ett sted uten å sjekke helsetilbudet først! Har selv reist mye med barn. Reiser ikke til land uten å forsikre meg om et adekvat helsetilbud (og jeg har friske barn). Man gambler ikke med sine barns helse! (jada, jeg vet det bor unger i alle verdens kriker og kroker, men VI har muligheten til å velge!) Anonymous poster hash: 4aaf3...e58
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Enig med deg! Vi reiser også mye med barn, ingen har vært alvorlig syke eller har andre lidelser, men sjekker likevel sånne ting. Og med et barn som i artikkelen ville jeg vært ekstra nøye! Anonymous poster hash: 58e50...a2b
Daquiry Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Og jeg syns dere er overhysteriske. De hadde jo fått beskjed om at hun kunne leve normalt. Man kan ikke leve etter at det kanskje kan skje noe. Mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå