Gå til innhold

Sliten mamma søker råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita tulle på sju månader. Den siste måneden har hun sutret nærmest konstant. Hun vil ikke ligge på gulvet mer enn 2 min, selv om jeg sitter der med henne. Ikke vil hun sitte i vippestol eller noen ting. Det beste er å sitte på mammas fang hele dagen. Må innrømme at det tærer litt på. Vi prøver å komme oss ut på tur, barseltreff, på butikken hver dag, men det blir svært mange timer med baby på fang. 

Noen erfarne mødre med noen tips. Hun begynner å bli for stor for å bæres i bæresele nå. Er dette tegn på tenner? Angst for seperasjon? Hvordan er deres babyer rundt den alderen? Når blir det bedre!!? 

Anonymous poster hash: c0f47...31b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er hun for stor for bæresele? hvis du har enn skikkelig ergonomisk en kan du bære henne mye lenger.

Anonymous poster hash: b045b...722

Skrevet

Hun veier snart 10 kg, tungt å vaske gulv o.l med henne på. Har ergobaby, den skal være god den. 

Anonymous poster hash: c0f47...31b
Skrevet

Dropp gulv og klesvask og husvask. Det er det eneste som funker om man har et sånt barn. Jeg snakker av erfaring.

Gi babyen all den nærhet hun ønsker. Bær henne eller ha henne på fanget om det er det hun vil.

Snart er hun så stor at hun ikke krever like mye av deg.

Ja, jeg vet det kan være slitsomt, men det går over. Du får tenke på at alt går i perioder når det gjelder barn! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...