mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Det gjør jeg... Hadde stæsja meg opp,løyet at jeg var hos en veninne,og sett for meg i detalj hvor stas dette skulle bli... Kom til han...null forspill,romantikk..nada...han hadde en replikk.. Du kan ta av det på underkroppen...så jeg kommer til Gjorde så,seansen var over på ett øyeblikk,kledde på meg og dro hjem 15 år og så dystert på fremtiden hvis dette var alt...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Åh, jøjje... Det var kaldt og kynisk. Godt du kom deg etterpå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Ja jeg husker min første gang. Det var ikke helt frivillig på en måte at han lurte meg litt og ikke ventet på at jeg var klar. Han var en tosk! Men ellers helt greit hehe Har egentlig ikke vonde minner Første gang med mannen derimot....
♥Nemi♥ Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Huff, ja. Jeg avbrøyt det etter noen min. for det ble bare helt feil! Stakkaren forsto ikke så mye da jeg kledde på meg og gikk.
LanzaroteJenta Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Det var ikke så halvgærnt, med tanke på at han var nesten to meter høy.. Du vet hva de sier; Den som har store føtter har..ehm..store sko
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Helt greit her, med kjæresten min gjennom 1 år. Helt greit, ingen store greier der og da, men det bedret seg etterhvert.
Mamma_til_2 Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Ja husker den, ikke særlig romantisk, men jeg overnattet ( sov ikke bra) husker best the walk of shame morgningen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå