Gå til innhold

inspirert hvordan reagerer dere på eventuelle penis mmser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du plutselig fikk en slik av gubben...what 2 say...

Jeg fikk en av exen engang...en slapp en og....

Hva i alle dager liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er normalt gjennomsnittlig hetero og glad i BRUK av penis, men har ikke noen som helst interesse av bilder av den, enten det er en kjent eller ukjent en. Ville blitt utrolig anti-tent av å få tilsendt bilde, faktisk.

Skrevet

Haha, jeg fikk en slik en gang av en gammel flamme, sendte tilbake bilde av dildoen min, da ble det stille...

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Nå kjenner mannen min meg såpass godt at han vet å ikke sende sånne bilder...

Hadde jeg mot formodning noen gang fått et sånn bilde hadde det blitt slettet og svaret hadde nok blitt noe ala; har du mottatt et hardt slag mot hodet i det siste? Ville nok tatt en tur til legen for det har tydeligvis ført til en skade i frontallappen ( der hvor hemninger og konsekvenstenkning ligger )

Skrevet

Jeg hadde lurt på om han hadde røyka sokkene sine. 

Noe av det minst sexy som finnes er jo en slapp penis. En stiv en er heller ikke veldig sexy rent visuelt, med mindre man ser hele mannen den henger på. Man må liksom få med seg helheten. :P

Skrevet

Nettopp...selve organet er ikke spennende i seg selv...og det å få en slik helt uoppfordret...

Skrevet

Haha jeg lo høyt av at den var slapp, og lillebror lurer på hva jeg ler av! :huh:

Jeg har fått et bilde av mannens, det er lenge siden.

Jeg må innrømme at jeg rett som det er sender bilde av meg i bikini.. Slik som var så poppis fra puppa og ned for et par år siden.. Eller av bhen, kløfta eller nyshava hufse. Men det går ikke an å se at det er meg da til mitt forsvar.. Tynt forsvar?? Han sitter jo der i skogen og hogger trær med den svære maskinen sin..

Skrevet

Finnes det noe styggere å få bilde av?! Hadde spurt mannen om han hadde sniffa lim, og det hadde så absolutt ikke vært ei stjerne i boka til sengehygge resten av den uka.....

Skrevet

Hvordan reagerer jeg? Aner ikke. Det er en like hypotetisk problemstilling som hvordan reagerer jeg hvis naboen sager ned treet mitt eller hvordan reagerer jeg hvis jeg tar mannen på fersken med en annen mann. 

Jeg hadde nok rett og slett måttet tenke på om jeg totalt hadde feilvurdert hele fyren. Min mann har god impulskontroll, har god evne til konsekvenstenkning og kjenner meg godt. Jeg tror også at jeg kjenner ham godt og tanken er altså utenkelig. 

Skrevet

Hvordan reagerer jeg? Aner ikke. Det er en like hypotetisk problemstilling som hvordan reagerer jeg hvis naboen sager ned treet mitt eller hvordan reagerer jeg hvis jeg tar mannen på fersken med en annen mann.

Jeg hadde nok rett og slett måttet tenke på om jeg totalt hadde feilvurdert hele fyren. Min mann har god impulskontroll, har god evne til konsekvenstenkning og kjenner meg godt. Jeg tror også at jeg kjenner ham godt og tanken er altså utenkelig.

Du har herved svart for meg også ;)

Skrevet

Haha jeg lo høyt av at den var slapp, og lillebror lurer på hva jeg ler av! :huh:

Jeg har fått et bilde av mannens, det er lenge siden.

Jeg må innrømme at jeg rett som det er sender bilde av meg i bikini.. Slik som var så poppis fra puppa og ned for et par år siden.. Eller av bhen, kløfta eller nyshava hufse. Men det går ikke an å se at det er meg da til mitt forsvar.. Tynt forsvar?? Han sitter jo der i skogen og hogger trær med den svære maskinen sin..

Jeg tør påstå at en dame i bikini er finere å se på enn en slapp kuk. Og jeg er så hetero som man får dem.

Skrevet

Ja jeg har i alle fall ikke fått bilde av en slapp en.. Det er lenge siden også. Vi var garantert under 30 år og dette med at bilder havnet der de ikke skulle være var langt fra så utbredt som det er nå!

Skrevet

Jeg fikk et en gang. Fra min kjære mann. Jepp. ;)

Helt humoristisk ment, så klart. Tror faktisk aldri jeg har flirt mer i hele mitt liv. Bildet var redigert og "han" var dermed ikledt frakk, hatt og briller. Minnes en snakkeboble med sjekkereplikker også. :D

Skrevet

Jeg fikk et en gang. Fra min kjære mann. Jepp. ;)

Helt humoristisk ment, så klart. Tror faktisk aldri jeg har flirt mer i hele mitt liv. Bildet var redigert og "han" var dermed ikledt frakk, hatt og briller. Minnes en snakkeboble med sjekkereplikker også. :D

Hahahaha, DET hadde jeg ledd godt av selv også. ;)

Skrevet

Fikk det en gang av en jeg datet, men det var ikke mms. Det var på messenger, vi hadde vært på noen dater og trodde han var ok.

Chattet om helt vanlige ting da jeg fikk videoforespørsel, slår på, snur ryggen til for å hente te-koppen min og hva får jeg se: Han runker! og lurer på om jeg blir kåt av å se den deilige kuken hans.... Vel tørrere høne skal du lete lenge etter, for det var jammen ikke lekkert. 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har også blitt tilsendt slappe peniser pr. bildemelding.

Uten unntak fra menn som er ekstremt selvopptatte, og som helt oppriktig tror at et bilde av en slapp dinglende herretiss skal få meg til å skli av stolen.

Det er faktisk like lite tennende som et bilde av en øreflipp, baksiden av et kne eller et nesebor.

Skrevet

Jeg har også blitt tilsendt slappe peniser pr. bildemelding.

Uten unntak fra menn som er ekstremt selvopptatte, og som helt oppriktig tror at et bilde av en slapp dinglende herretiss skal få meg til å skli av stolen.

Det er faktisk like lite tennende som et bilde av en øreflipp, baksiden av et kne eller et nesebor.

Har en følelse av at menn tror det har samme effekt hos oss som hvis vi sender glufse-bilde

Skrevet

Jeg syns penisen er et pent organ. Vil dog ikke ha bilder av den tilsendt per mms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...