Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Hun er skilt og de har 50/50 for barna. Gutten skal begynne på skolen nå til våren, og faren klipper han. Han ser ikke ut og jeg vet ikke hvordan ord jeg skal bruke for å forklare det😳 Gutten har tykt stritt hår, men det er bare tatt noe hår her og der og klippet, og en ser tydelig at det er oppklippet skjevt. Jeg overdriver ikke når jeg sier det skiller 2 cm fra ene siden av panneluggen til andre siden. Var altfor kort på ene siden når jeg møtte dem igår, og på andre siden gang det i ansiktet. Han ser så sjuskete ut at jeg får ondt i meg. Faren er en kjiping og det vet jeg fra de årene de var gift. Han nekter ta barna til frisør men at hun syns det er greit er jeg mer sjokkert over. Det andre barnet er en jente med langt hår så der vises ikke skamklippingen i like stor grad. Anonymous poster hash: 853d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Hun har vel øyne selv å se med? Anonymous poster hash: 74c58...038
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hun har vel øyne selv å se med? Anonymous poster hash: 74c58...038 Skulle jeg gjettet ville jeg trodd hun hadde mistet dem!! Anonymous poster hash: 853d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Hvorfor bryr du deg om dette? Jeg regner med at moren ser barna sine hun også. Det er i såfall hennes oppgave å ta dette opp med far. Det er jo faktisk mulig at hun har gjort det også? Anonymous poster hash: 0caca...f86
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Jeg hadde tatt det opp om det var en av mine venninner, men ikke bare kastet det ut.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Hvorfor bryr du deg om dette? Jeg regner med at moren ser barna sine hun også. Det er i såfall hennes oppgave å ta dette opp med far. Det er jo faktisk mulig at hun har gjort det også? Anonymous poster hash: 0caca...f86 Jeg bryr meg om det fordi jg er glad i barna, jeg er fadder på begge to. Samtidig har jeg ikke sagt noe så det at jeg lufter det her betyr ikke at hverdagen preges av det. Han begynner på skolen nå og ja: han ser såpass ille ut at andre barn vil reagere. Har allerede hørt barn har spurt han hvorfor han er "skjev" på håret. Anonymous poster hash: 853d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Kan hende de har en avtale seg i mellom, inntil skolealder, så klippes de hjemme, men når de starter på skola, så skal de til frisøren. Vi har den avtalen, men jeg er nok noe flinkere til å klippe ungene her da Anonymous poster hash: 65c0d...cc7
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Hæ, begynne på skolen til våren? Er det noen som gjør det, eller var det skrivefeil? Jeg klipper sønnen min, blir ikke helt perfekt det heller, men helt greit. Han er 3 år da. Anonymous poster hash: df7e0...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå