Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Litt av ei suppe dette her! :-( En av bestevennene til sønnen min har en far som jeg alltid har hatt en god tone med. Han ble singel for noen måneder siden, og etter det har den godetonen gått over til mer og mer flørt. Problemet er bare at han virker som han tuller slik med flere av våre felles venner. Jeg er virkelig betatt, men prøver å holde tilbake, fordi jeg vet det ikke er noen fremtid i et eventuelt forhold. Når vi møtes kommer han bort å klemmer meg og sier et eller annet koselig. Sist vi var på fest sammen satt han seg ved siden av meg hele tiden, la armen rundt meg og snakket i det hele tatt masse med meg hele kvelden. Jeg møtte han utenfor toalettet da ingen andre var der, og da trakk han meg inntil seg og kysset meg. Endte opp i litt klining. Om vi treffer på hverandre ( utenom når barna er tilstede) tuller vi masse. Tar på hverandre og flørter.. og det blir bare mer og mer. På festen satt han også med ei annen på fanget, og virket absolutt interessert der også. Jeg vet at han har hatt et forhold til ei annen i venneflokken også, så det er jo absolutt ikke en mann jeg kunne vært sammen med. Før bruddet var han verdens mest stabile og solide mann ( jepp kjenner eksen også) Og det virker som han har endret seg veldig etter bruddet. Han er virkelig utrolig snill og omtenksom, og en fantastisk pappa. Jeg vet at jeg ikke kunne vært i et forhold med han, men det kribler virkelig i hele meg bare jeg ser han. Å ta avstand er HELT umulig. Han er nærmeste nabo, og guttene våre er bestevenner. Hvordan i all verden hente inn litt fornuft så jeg ikke havner enda mer inni dette? Noen som har gode forslag til å kortslutte følelsene? Anonymous poster hash: 783a5...55d
Kaklehøna Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Men hvorfor er han feil mann? Selv om han tøyser og flørter mye med "alle", så trenger det da ikke å bety at han ikke er trofast om han først er i et forhold..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Han er sikkert trofast i et forhold ja, men jeg tenker bare at han umulig kan mene så mye med den flørten med meg om han flørter med alle andre også. .. Og så er det det om man kunne klart å leve med å være nær venn med hun andre han har holdt litt på med, og de andre han har flørtet med. Forstår jo alle har en fortid, men her hadde jeg dessverre sett mye mer av fortiden enn jeg hadde ønsket. Jeg er bare så redd for å gå videre, og så bli såret fordi han ikke er seriøs. Jeg ønsker å finne en jeg kan være sammen med, ikke bare en useriøs flørt. Føler bare det er så tidlig i flørten, slik at jeg ikke kan ta en "alvorlig" prat med han heller...altså, ikke om slik ting :-) Skulle bare ønske jeg ikke fikk sommerfugler i magen bare av å se at bilen hans står utenfor, for da vet jeg at han er hjemme! Og skulle ønske at det ikke kriblet i hele meg bare han ser på meg, eller at det føles så godt å kysse han. Og så lukter han så godt! Suuukk! Jeg er håpløs! Anonymous poster hash: 783a5...55d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Han er sikkert trofast i et forhold ja, men jeg tenker bare at han umulig kan mene så mye med den flørten med meg om han flørter med alle andre også. .. Og så er det det om man kunne klart å leve med å være nær venn med hun andre han har holdt litt på med, og de andre han har flørtet med. Forstår jo alle har en fortid, men her hadde jeg dessverre sett mye mer av fortiden enn jeg hadde ønsket. Jeg er bare så redd for å gå videre, og så bli såret fordi han ikke er seriøs. Jeg ønsker å finne en jeg kan være sammen med, ikke bare en useriøs flørt. Føler bare det er så tidlig i flørten, slik at jeg ikke kan ta en "alvorlig" prat med han heller...altså, ikke om slik ting :-) Skulle bare ønske jeg ikke fikk sommerfugler i magen bare av å se at bilen hans står utenfor, for da vet jeg at han er hjemme! Og skulle ønske at det ikke kriblet i hele meg bare han ser på meg, eller at det føles så godt å kysse han. Og så lukter han så godt! Suuukk! Jeg er håpløs! Anonymous poster hash: 783a5...55d hmm. Tror jeg bare hadde latt det flyte videre og se om det utvikler seg. Det kan jo hende han ut vikler mer følelser for deg ettehvert, og IKKE for de andre han har flørtet med. Han har sikkert kjent litt behov for å være omsvermet etter bruddet med eksen. Anonymous poster hash: 26192...649
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Med mindre du ikke er singel så skjønner ikke jeg hvorfor han er feil mann? Som flere sier over her, å være flørtere betyr ikke automatisk at man er utro vel? Anonymous poster hash: 74594...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå