Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har slitt mye med sårhet ved amming av lillegutt. Etter en mnd er det bedre, ikke noen synlige sår eller blødninger. Spesielt det ene brystet et stort sett helt fint. Mistenkte sopp pga stikkende smerter, så er begynt på kur. Holdt på va 1,5 dag så langt. Likevel så føles det ene brystet svært sårt å jeg strever med ammingen på den siden. Tenker at så lenge det andre er bra så bør sugetak og teknikk egentlig fungere bra? Noen som har råd? Anonymous poster hash: 1e083...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Har du ammepoliklinikk der du bor? Spør lege? Anonymous poster hash: b36ee...5b4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Gutten min tok dårlig tak på ene brystet den første tiden. Det andre tok han helt fint. Viste seg at han hadde stiv nakke. Anonymous poster hash: c2f7b...27c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Lufttørker du? Anonymous poster hash: bcfbe...d84
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Gå mye toppløs hjemme, ikke lekk for mye melk i våte ammeinnlegg, det gjør det verre. Få deg et ammeskjold! Funker dønn.. Anonymous poster hash: c5a35...5a9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Har du ammepoliklinikk der du bor? Spør lege? Anonymous poster hash: b36ee...5b4 Hi Ammeskjold vil han ikke ta desverre, det har jeg prøvd! Ellers så bruker jeg både vanlig og tvillingstilling på den gode puppen så tror ikke det skal være låsninger/stivhet, men det kan jo være aktuelt å få sjekket. Er nok ikke verdens flinkeste på lufttørking da jeg har to andre små hjemme men det skal jeg absolutt prøve å bedre. Bor langt borte fra anmehjelp desverre Anonymous poster hash: 1e083...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Har du lest så mye du klarer på ammehjelpen.no? Ellers syns jeg mange har god effekt av Terra-Cortril. Tror den er på resept. Smøres på etter amming ca tre ganger i døgnet. Vaskes av før neste amming. Bruk Purelan på de gangene du ikke bruker Terra-Cortril. Anonymous poster hash: 0c943...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå