Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er i permisjon og har enda 6 mnd igjen. Ble oppringt istad av leder som innkalte meg på møte ang oppstart igjen. Vi har allerede avklart når jeg skal begynne, så jeg skjønner ikke helt poenget. Er dette vanlig? Nå skal sant sies at jeg har et veldig anstrengt forhold til jobben fordi jeg har blitt behandlet så dårlig der og jeg har før blitt innkalt på møte der jeg har fått oppgitt en helt annen årsak til møte, og at de dermed har gått til bakholdsangrep på meg. Anonymous poster hash: 30a12...f40
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Du skal jo slippe å tenke på jobb når du er i permisjon. Ville nok satt litt spørsmål om hvorfor de ønsket dette nå? Er det for at de ønsker du skal søke deg videre? Gi deg noen krav? Opplevde mye av det i min første permisjon. Endte med at jeg søkte meg videre og havnet et sted jeg trives spergodt Anonymous poster hash: 1d1a7...ca3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Det er meget mulig dette møtet dreier seg om at de skal prøve å få meg ut ja. Har en stygg følelse at det er det det gjelder. Har ikke lyst å dra dit i det hele tatt og kjenner at alle de vonde følelsene jeg hadde før jeg gikk ut i permisjon kommer tilbake. Blir helt kvalm:( HI Anonymous poster hash: 30a12...f40
<3 2G <3 Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Du kan jo ta med en nøytral part på møtet. Fagforening er fint til slike ting
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Blir det dumt av meg å ringe for å få avklart hva det gjelder? Hun sa bare at det gjelder avklaring om oppstart, men jeg vil gjerne vite litt mer. En nøytral part var lurt. Det skal jeg få ordnet! Anonymous poster hash: 30a12...f40
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 For meg har det vært helt naturlig å ha en dialog med arbeidsplassen gjennom hele permisjonen, holde seg litt oppdatert på hva som skjer osv. Jeg var innom jobb ihvertfall en gang i måneden gjennom hele permisjonen så sjefen min visste hele tiden hvordan vi hadde det, om vi fikk barnehageplass, om jeg var nødt til å ta noe ulønnet permisjon osv og jeg visste hele tiden om forandringer som skjedde på arbeidsplassen og hva som skjedde der. Arbeidsplassen vår er jo en ganske stor del av livet vårt og jeg synes det høres helt merkelig å koble den helt vekk i et år uten å ha noen kontakt. Men nå høres det ut som du er i en veldig spesiell situasjon da, hvor det ikke er noen grei tone mellom deg og arbeidsgiver? Da blir sikkert det meste veldig vanskelig. Om jeg var deg ville jo jeg tatt det som en selvfølge at arbeidsgiver hadde en grunn til å snakke med meg, kanskje vikaren din har sagt opp så han lurer på om du kan begynne litt tidligere eller om han skal ansette en ny vikar eller noe annet praktisk angående arbeidsplassen din... Anonymous poster hash: 5857a...e26
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har nok ikke hatt mye lyst å besøke arbeidsplassen min iløpet av permisjonen på grunn av at jeg har blitt behandlet vedlig dårlig der. Men blir det dumt å spørre om hva det gjelder? Hvis de ønsker at jeg skal begynne litt tidlige e.l så kan kanskje det tas over telefon? Anonymous poster hash: 30a12...f40
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Jeg skal.og ha møte med sjefen før oppstart. For å finne ut hva/ hvor jeg vil/ bør være og div. Er også innom jobb em gang i mnd og hilser på:-) Anonymous poster hash: 31619...5d2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Jeg skal.og ha møte med sjefen før oppstart. For å finne ut hva/ hvor jeg vil/ bør være og div. Er også innom jobb em gang i mnd og hilser på:-)Anonymous poster hash: 31619...5d2 Er det lenge til du skal begynne å jobbe igjen da? Synes det var så tidlig med et sånt møte allerede, hvis det er tilfelle. Anonymous poster hash: 30a12...f40
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 De er kanskje i tvil om du faktisk kommer tilbake, siden det ikke har vært noe greit mellom dere mener jeg? Jeg regner med du driver og søker andre jobber nå og det er kanskje det de vil vite, om du har funnet deg noe annet... Anonymous poster hash: 5857a...e26
mamma_til_gutt Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Jeg hadde to slike møter. 4 måneder før jeg kom tilbake ca. Var veldig greit. Vi fikk avklart en del behov begge veier, og de planla i forveien min tilbakekomst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå