Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Et fortvilet barn jeg kjenner betror seg til meg. Familien har katt, men å bruke penger på dyrlege er uaktuelt. Nå har katten blitt syk og jeg har lyst til å prøve å finne ut hva som er gale før jeg overtaler de til å gå til dyrlegen. Katten henger med hodet, nyser og det renner fra nesen. Katten er 11 år gammel så det kan jo være derfor hun henger med hodet, at hun rett og slett er sliten av alderen, men jeg tror hun er syk, forkjølet eller noe sånt. Må hun ha medisiner? Anonymous poster hash: fac86...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Anonymous poster hash: fac86...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hvis katter er alvorlig syke pleier de å gå unna for å være for seg selv. Har dette vart lenge da? Anonymous poster hash: ca9ed...f18
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Regner med at de ikke har gitt katten influensavaksine? Kattene kan som oss, få influensa , lungebetennelse og andre sykdommer.. Høres ut som om den har influensa, og renner det av øynene så skulle katten i det minste hatt øyedråper/salve.. Har den lungebetennelse/hjerteproblemer , så vil den sitte mye, ved lungebetennelse vil den trenge antibiotika Anonymous poster hash: 35788...7f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Ta den med til dyrlegen. Anonymous poster hash: 8b0e1...92c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg vet ikke hvor lenge hun har vært dårlig, men jeg skal undersøke om jeg finner ut av det i løpet av kvelden. Influensa? Da må hun nok få antibiotika. Anonymous poster hash: fac86...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 11 år er ikke gammelt for en katt. Katten kan være forkjølet, eller den kan ha noe mer alvorlig. Den må nok til dyrlegen. Verste jeg vet om er folk som tar til seg dyr, men som ikke gidder å ta regningen. Det er et stort ansvar. Anonymous poster hash: d232c...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå