Gå til innhold

Dere med laktoseintorelanse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan reagerer dere? Hvor fort går det? Og hvilke ubehag/smerter er det?

 

Jeg har lenge fått vondt om jeg spiser noe som ikke laktosfri, men i dag tok det helt av, spiste yoghurt i går kveld, og nå i dag tidlig måtte jeg sitte på do en halv time, og deretter rett i et varmt bad...

Hadde sterke smerter, vrei meg, gråt, svetta og skalv...

 

Hvordan opplever dere det, som har fått "påvisst" det?

 



Anonymous poster hash: 849ab...1f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser jeg en rute sjokolade har jeg diarè innen en halvtime og ekstremt vondt i magen i noen timer etterpå.

Du bør ta deg en tur til legen å få sjekket det ut.



Anonymous poster hash: a6efc...1b9
Skrevet

Reagerer akkurat som du beskrev over her med veldig dårlig. Dette er når jeg får i meg det minste spor av melk.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...