Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 hvordan reagerer dere? Hvor fort går det? Og hvilke ubehag/smerter er det? Jeg har lenge fått vondt om jeg spiser noe som ikke laktosfri, men i dag tok det helt av, spiste yoghurt i går kveld, og nå i dag tidlig måtte jeg sitte på do en halv time, og deretter rett i et varmt bad... Hadde sterke smerter, vrei meg, gråt, svetta og skalv... Hvordan opplever dere det, som har fått "påvisst" det? Anonymous poster hash: 849ab...1f0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Spiser jeg en rute sjokolade har jeg diarè innen en halvtime og ekstremt vondt i magen i noen timer etterpå.Du bør ta deg en tur til legen å få sjekket det ut. Anonymous poster hash: a6efc...1b9
prinsessemamma2010 Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Reagerer akkurat som du beskrev over her med veldig dårlig. Dette er når jeg får i meg det minste spor av melk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå