Gå til innhold

Uglas gulpeboller volum 2...populært kalt dagens hat her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passe sur og forbanna etter å ha had enorme forventninger til dagens oppsatte private UL time, vi møter opp 10 minutter før, ingen luke, men et venterom, satte oss ned for å vente. Minuttene tikket og etter en halvtime huket jeg tak i en annen lege som kunne fortelle at gynekologen har vinterferie?!!! WHAT????

Jeg får beskjed om at det er en luke lengre inne der man kan betale ( man får ikke beskjed om å melde seg ved ankomst, men at timer og betaling kan utføres der i etterkant av timen).

Av damen i luken får jeg vite at jeg ikke har time før 17/3, derfor må jeg ha notert feil, nei, jeg har mobilen klar og viser dem SMS med timen jeg fikk av dem, der står det 17/2-14, jeg er fortsatt høflig og spørr pent om de har en time tidligere, nei det har de ikke. Der er min tålmodighet slutt og jeg sier rett ut at dette her er uhørt og at de kan slette den timen, har jo OUL få dager etter den timen, så å betale nær. 1000 kr for en privattime er da bortkastet.

Jeg freser også ut at dette er uhørt og sekretæren stotrer at de kan ringe hvis de får avbestillinger, nei takk som byr!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Å nei, for en skuffelse! Og makan til pasientbehandling!

Du har all rett til å være forbanna, de skulle virkelig jobbet hardt for å rette opp i en feil de har gjort!

Skrevet

Send en regning til legen for tapt arbeidsfortjeneste og ventetid. Jeg hadde klikka i vinkel og tilbake igjen.

Skrevet

Aiai den er lei :(   Jeg hadde blitt rasende! For en dårlig behandling.

Skrevet

Skrev en klage melding til dem, får se hvordan de responderer på dem, for fikk ingen formell unnskyldning eller noe forslag til løsning av legesekretæren i luken.

Ironisk nok reklamerer de for at internett bestillingen skal gi bedre kundeservice, ja jøss. Hadde de greid å sende sms med korrekt dato/ tid så hadde det kansje funka. Mest ræva kunseservicen jeg har vært borti, totalt mangel på service!

Skjeldent langsint, men dette her tar kaka, like rasende nå som for noen time sia.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...