Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Sliter veldig for tiden. Forholdet mellom meg og mannen har dabbet mer og mer av siste året. Vi har vært sammen i drøyt 10 år. Gift i 6 av de og har 2 barn sammen. Følelsene mine for han er ikke lengre de samme. Er glad i han, men føler ikke at det er nok. Vet han elsker meg og vil tilbringe resten av livet sammen med meg. Og det gjør men så usikker på hva som er det rette å gjøre.. Skal jeg bli og dermed ikke gi han en sjanse til å finne en som virkelig elsker han.. Eller skal jeg velge å knuse hjertet hans bare fordi jeg ikke elsker han nok.. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget.. Måtte bare få det ut.. Noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du i såfall? Anonymous poster hash: 5a825...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå