mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Gubben sendte mld feil...sku til meg og sendte til svigermor....usj..
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Huff!! Hva omhandlet den da? Ikke akkurat hvor flink du har vært å vaske gulvene regner jeg med??
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2014 Hihi ikke akkurat...omhandlet ett visst savn og lyst
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Om det var en melding av det mer spenstige slaget så viser det bare at dere holder gnisten levende i forholdet
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2014 Takk guuud for at det var en sms og ikke en mms for å si det slik:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Hehe kan skje den beste Dere kan le av det om en stund, heldigvis
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Verre for ham enn deg da. Til sin egen mor, liksom.... Uff!
Iiiiik Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Takk guuud for at det var en sms og ikke en mms for å si det slik:-) Etter rundene med diverse feilsendte bilder av kjønnsorganer, trodde jeg virkelig ingen gjorde det lenger.
Ugl@ ruger... Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Haha...den kan bli litt flau ja, men trøst deg med at det hadde vært desto pinligere hvis DU hadde sendt den.. Har forresten sendt en heftig sms feil selv en gang i mine yngre dager, bommet og sendte til min venninnes lillebror i steden for han som var kjæresten min da. At min venninnes lillebror var min lillebrors kompis gjorde det ekstra flaut. Jeg var vel 21, gutta var 18 år...heh... Skal vite jeg fikk høre det.... Takk gudene for at mms ikke var " oppfunnet" enda!!!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2014 Takk guuud for at det var en sms og ikke en mms for å si det slik:-) Etter rundene med diverse feilsendte bilder av kjønnsorganer, trodde jeg virkelig ingen gjorde det lenger.[/ quote] Nei du sier noe....tror ikke menn helt ser at de fleste kvinner ikke helt går i taket av en mms penis
♥Nemi♥ Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Huff! Jeg kaldsvettet hver gang gubben og jeg snakka dirty på sms da vi begynte sammen. Sjekka x-antall ganger på om jeg hadde senda til rett person eller ikke. For et par år siden presterte jeg å sende "Elsker deg<3" til en annen mann. Og gjett hva! Han er jo den som var nærmest å elske meg den gangen, bortsett fra mannen. Det fant jeg ut da... Huff! Har svigermor sagt noe?
amandine Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Kom plutselig på en gang jeg fikk spørsmål av min forrige svigermor ang en liten blonde-tanga hun hadde funnet under sengen sin... O skrekk O gru! Det er drøyt 20 år siden, damen var en meget fornem fransk overklassedame og jeg kjenner fremdeles den kalde skrekken nedover ryggraden. Og hun er heldigvis milevis fra å fremdeles være min svigermor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå