Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Her legger jeg bak meg et "utroskap" og mannen er jo lykkelig over det. Vi tulla litt i senga da han våkner med stå. Han utrykte seg over hvor mange meter den var jeg lo og sa ja jeg veit du synes den er sååå stor som metervis.. da blei han stille og minnet seg selv på henne.. og det er visst flere ting som jeg sier uten å mene noe om henne men om meg og han som minner han på henne. Overeagerer jeg som ble litt snurt? Anonymous poster hash: 569fa...e04
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Nei... Anonymous poster hash: c3f05...0e5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hvis det hadde vært meg ville jeg heller blitt sur over at ting du sier minner om henne??? Det betyr jo at han tenker på henne og i mine øyne savner henne eller så hadde han ikke blitt påvirket av det du sier. Anonymous poster hash: e59ce...9be
Siamese Hellhound Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Da har jo ikke han lagt det bak seg, i hvertfall! Hvis han fortsatt tenker sånn, burde han ha såpass respekt for deg at han holder det for seg sjøl. Jeg tror ikke jeg hadde blitt 'litt snurt', jeg hadde blitt rasende. Og det blir jeg faktisk ganske sjelden.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Det er jo det jeg reagerer på også at han tenker på henne. Blir påvirket. Om det ikke betydde noe for han burde det ikke bry han og ikke noe burde minne han på henne. Å jeg dom tenkte å lage deilig frokost. Mista lysta på å gjøre det nå. Og han har sine motargument på at JEG ikke ska bry meg om det MEN så tenker han på henne og det på grunn av meg. Hadde jeg slengt dritt eller noe så forstår jeg det. Men alt de haf chattet om og sakt til hverandre husker han godt og sier jeg noe av det samme er det henne han tenker øå og JEG sa noe galt!!!! Idiot.. Anonymous poster hash: 569fa...e04
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg ante ikk hvordan jeg sku reagere. Bare gikk bestemt ut av rommet mens jeg ba han si i fra når han slutter å tenke på henne. Tenk at han mente jeg sa noe galt ved en helt vanlig samtale / morsomhet som i fra min side ikke handlet om henne. Hvordan skal JEG legge dette bak meg når jeg nå vet at jeg minner han på henne. Hvorfor slutter ikke han å la seg påvirke.? Anonymous poster hash: 569fa...e04
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Noen råd? Anonymous poster hash: 569fa...e04
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Her er det jo overhodet ikke HAN som er offeret!! Så lenge han tror det, så vil dere ha et stort problem
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 HAN blir sur for at HAN enda tenker på henne? Det er da vel du som burde bli fly forbanna for at han enda ikke er over henne.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Detta ødla hele dagen min mellom oss!! Smiler og er blid han nå når han sto opp. Jeg gidder ikke si noe en gang, men om han spør skal han få svar! Anonymous poster hash: 569fa...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå