Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere hadde kr 130 000 (dette er oppsparte penger og feriepenger for i år)

 

Ville dere spart og brukt litt på ferie osv.

Eller ville dere betalt ned billånet på lignende sum?

 

Anonymous poster hash: 6133a...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvparte på billån, buffer (om du ikke har), ferie også hadde jeg unnet meg noen nye klær:)

Det var mine umiddelbare ønsker, det mest fornuftige er vel å betale billån.



Anonymous poster hash: a2fe3...8c3
Skrevet

Hadde brukt litt på ferie og litt på billån :)

Skrevet

Billån ville jeg ikke brukt på. Bilen taper seg så mye at det ville vært å kaste penger ut av vindu. Ferie og buffer mener jeg



Anonymous poster hash: c5ae4...d1d
Skrevet

Hadde nok brukt litt på bilen og til en god ferie på oss :) 



Anonymous poster hash: e9caf...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...