Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Om dere hadde kr 130 000 (dette er oppsparte penger og feriepenger for i år) Ville dere spart og brukt litt på ferie osv. Eller ville dere betalt ned billånet på lignende sum? Anonymous poster hash: 6133a...9f9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Halvparte på billån, buffer (om du ikke har), ferie også hadde jeg unnet meg noen nye klær:) Det var mine umiddelbare ønsker, det mest fornuftige er vel å betale billån. Anonymous poster hash: a2fe3...8c3
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hadde brukt litt på ferie og litt på billån
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Billån ville jeg ikke brukt på. Bilen taper seg så mye at det ville vært å kaste penger ut av vindu. Ferie og buffer mener jeg Anonymous poster hash: c5ae4...d1d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hadde nok brukt litt på bilen og til en god ferie på oss Anonymous poster hash: e9caf...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå