Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Fordi vi trenger virkelig de pengene og en liten pause fra hverandre hadde gjort godt. Likevel hører jeg neste daglig at mennene der ute er utro første turen sin offshore. Stemmer dette? Synes det høres helt horribelt ut, men ser for meg mannen min i sitt flørtende ess. Anonymous poster hash: 6212d...7f9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Utro? Med andre skitne oljearbeidere da eller? Min mann er i Nordsjøen. Ingen utroskap her Anonymous poster hash: e7197...630
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Catering personale som forer disse mannfolka våres er stort sett kvinner da... Og rengjøringspersonale... Just sayin' Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har alltid trodd at det var en kjent sak at det er flere skilsmisser hos de som jobber offshore. Anonymous poster hash: 02dad...a33
Siamese Hellhound Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Ehm, hvis an vil være utro, kan han sikkert fint greie det på sin nåværende jobb.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Ja og så har de ofte en natt på hotell enten før jobb-periode, eller etter. De er ikke akkurat kjent for å spytte i glasset da enten før 2 ukers opphold på en rigg eller da etter 2uker på jobb.. Blir ofte litt drikking da gitt Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Ehm, hvis an vil være utro, kan han sikkert fint greie det på sin nåværende jobb. Helt riktig Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Utro? Med andre skitne oljearbeidere da eller? Min mann er i Nordsjøen. Ingen utroskap her Anonymous poster hash: e7197...630 Aldri si aldri du Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 min vil starte offshore, men jeg har ikke lyst. Det har ingenting med utroskap å gjøre, jeg vil bare ikke være alenemor så mye.Og til alle dere som tenker på utroskap; om mannen deres vil være utro så klarer han det når som helst.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Min mann jobber turnus borte, samme bransje. Hva slags mann har du? For det kommer jo an på mannen selv. Vi har hatt mange mange år sammen med turnusjobb, og jeg synes det er herlig! Vi er litt nyforelsket når han kommer hjem, og det etter 16 år. Jeg mener det er litt sunt å ikke gå oppå hverandre år ut og år inn, høres veldig kjedelig ut, og jeg hadde nok blitt kjempelei og irritert meg mye mer enn jeg gjør i dag Anonymous poster hash: 1be10...fce
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Ja, også har du jo bonusen at hvis du blir alenemor så er du nesten garantert hovedomsorgen. Anonymous poster hash: 9a3b2...95c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Utro? Med andre skitne oljearbeidere da eller? Min mann er i Nordsjøen. Ingen utroskap her Anonymous poster hash: e7197...630 Aldri si aldri du Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6 Jeg vet at det ikke er noen utroskap her Full tillit. Dessuten er det veldig deilig å ha litt tid fra hverandre. Sunt, ikke minst Viktig å få lov å savne hverandre litt Anonymous poster hash: e7197...630
Siamese Hellhound Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har alltid trodd at det var en kjent sak at det er flere skilsmisser hos de som jobber offshore. Anonymous poster hash: 02dad...a33 Det er vel ikke så rart at det blir vanskeligere å holde et forhold gående når man er borte fra hverandre flere uker om gangen. Men det høres jo ut som om HI helst vil slippe å se mannen sin så ofte, så da kan man jo lure på hvor bra forholdet er uansett. Eller: Hun vil ikke ha ham, men vil ikke at noen andre skal ha ham heller.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Sånn i forhold til det å være utro er det vel like stor sjangs at du er det mens han er på jobb når det er sakt min mann har jobbet i nordsjøen så lenge jeg har kjent ham å syns det er så deilig å få litt tid for meg selv å virkelig få kjenne på det å savne han etter to tre uke borte på jobb, kunne heller aldri falt meg inn å vert utro å min mann har selv opplevd det tidligere så tviler på at han ville utsatt meg for det. vi snakker med hverandre kvar dag slik at barna også får sett ham å det gjennom skype på facebook Anonymous poster hash: e6ef9...116
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Jeg foreslo også for mannen at han kunne ta seg jobb på nordsjøen så kunne jeg jobbe bare 50%. men nå ble jeg usikker... har ikke tenkt på utroskap der ute! Jeg stoler egentlig på mannen, men jeg er så sjalu pga tidligere forhold at jeg sliter med å stole 100% på han. Anonymous poster hash: c5aa7...4e5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Hm, kommer vel ann på hva man liker i et forhold, noen må holde lanke heeele tiden, imens andre nyter litt alenetid og kan kjenne på at man faktisk savner mannen sin Deilig å kunne være litt ego med god samvittighet!! Anonymous poster hash: 5c0a2...8c6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Fordi vi trenger virkelig de pengene og en liten pause fra hverandre hadde gjort godt. Likevel hører jeg neste daglig at mennene der ute er utro første turen sin offshore. Stemmer dette? Synes det høres helt horribelt ut, men ser for meg mannen min i sitt flørtende ess. Anonymous poster hash: 6212d...7f9 Men ville du holdt ut med pauser fra han over lengre tid da? For hvis han starter i ny jobb så blir det urimelig om du tvinger han til å slutte etter 6 mnd, for da har du funnet ut at det var bedre tidligere. Anonymous poster hash: 05cb2...d6d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja. En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute. Anonymous poster hash: 6b572...eb3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja. En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute. Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene! Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce
Klarer selv! Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har alltid trodd at det var en kjent sak at det er flere skilsmisser hos de som jobber offshore. Anonymous poster hash: 02dad...a33 Det er vel ikke så rart at det blir vanskeligere å holde et forhold gående når man er borte fra hverandre flere uker om gangen. Men det høres jo ut som om HI helst vil slippe å se mannen sin så ofte, så da kan man jo lure på hvor bra forholdet er uansett. Eller: Hun vil ikke ha ham, men vil ikke at noen andre skal ha ham heller. Det er en kjent problemstilling at forhold som opplever at den ene parten har en slik turnus, oftere opplever problemer i forholdet og skilsmisse. Jeg har forsket på dette og hovedgrunnen er ikke utroskap, men snarere at det er et problem for den parten som ikke jobber borte at vedkommende kommer hjem og roter opp det systemet som fungere når han er borte. Dette kan skape konflikter og den som er hjemme med barna hele tiden opplever at mannen bryr seg om ting han ikke burde bry seg om ettersom han da ødelegger rutiner, og mannen som kommer hjem opplever at han ikke blir mottatt som han forventer og han opplever å bli holdt utenfor. Det er også rapportert konflikter ettersom mannens tilstedeværelse skaper ubalanse i forhold til hvordan livet leves til vanlig da han er tilstede 100 % og har mye fritid når han er hjemme, mens livet til kone og barn er akkurat som en vanlig hverdag. Det er faktisk noen indikasjoner på at familielivet glir lettere om mannen (eller kvinnen hvis det er hun som jobber offshore) har en annen jobb å gå til de ukene han er hjemme fra plattformen, men at dette ikke er så enkelt å få til da arbeidsgivere gjerne vil ha stabile arbeidstakere som jobber kontinuerlig.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #21 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja.En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene!Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei :fnise:Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce Har ikke opplevd det bare hørt mye om det. Naivt å tro at mannen er 100% ærlig om livet der ute. Ville jo neppe sagt noe om han var utro? Og heller ikke om det var veldig vanlig kanskje for å slippe at kona skal bli sjalu... Selv har jeg en bror som jobber der ute, og han forteller ganske rett ut hvordan livet der er. Jeg blir av og til litt sjokka, men lever man halve livet fra hverandre kan det jo fort bli slik. Jeg har problemer med å forstå forhold hvor det er ønske om ikke å være sammen. En ti g når man ikke har barn. Men med barn? Nei, vi trives sammen vi, ikke fra hverandre. Anonymous poster hash: 6b572...eb3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #22 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja.En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene!Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei :fnise:Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce Har ikke opplevd det bare hørt mye om det. Naivt å tro at mannen er 100% ærlig om livet der ute. Ville jo neppe sagt noe om han var utro? Og heller ikke om det var veldig vanlig kanskje for å slippe at kona skal bli sjalu... Selv har jeg en bror som jobber der ute, og han forteller ganske rett ut hvordan livet der er. Jeg blir av og til litt sjokka, men lever man halve livet fra hverandre kan det jo fort bli slik. Jeg har problemer med å forstå forhold hvor det er ønske om ikke å være sammen. En ti g når man ikke har barn. Men med barn? Nei, vi trives sammen vi, ikke fra hverandre. Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Naivt å tro at mannen kan være trofast? Overhodet ikke Jeg stoler 100% på min Nordsjø-mann. Anonymous poster hash: e7197...630
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Vil de være utro så fikser de det samme hvor de er. For vårt forhold er det sunt å savne hverandre og han setter stor pris på å komme hjem til oss, få hjemmelaget mat og sove i egen seng. Og jeg setter pris på alt han bidrar med når han er hjemme og nyter alenetiden når han er borte. Men det kommer jo også an på mannen og hvilket forhold man har i utgangspunktet. Min mann begrenser hotellovernatting i hver ende av turene så godt han kan. Det betyr ofte at han reiser hjemmenfra kl 04 og kommer hjem langt på natt istede for å ta et par ekstra døgn borte. Om han hadde festet hver gang han kom hjem hadde jeg nok ikke vært like positiv. Enhver må finne den måten å leve på som passer en best.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. februar 2014 #24 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Å si at alle menn på Nordsjøen er utro blir det samme som å si at alle damer på Vålerengabussen er horer....Hva med damene som er i forhold, og som jobber offshore da, er alle de også utro da eller?Utro damer og menn finner man alle plasser. Jeg vet om en mann som har 2 barn som går i hver sin klasse, på samme skole, samme klassetrinn. De har samme pappa, den ene mora som han bor med vet ikke om det andre barnet. Dama han var utro med derimot vet om begge jentene..Meget spesielt kan man si, men det fungerer tydeligvis... Endret 17. februar 2014 av mamma_til_verdens_beste
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #25 Skrevet 17. februar 2014 Om noen er utro eller ikke handler vel mer om personlig integritet og verdier. Mangler man det spiller det liten rolle hvor man jobber hen. Utro får man til å være uansett, hvis man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå