Gå til innhold

Betatt av kollega. Hjelp meg å tyde sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så fjortis jeg er! Men er så utrolig betatt av en kollega. Vi har jobbet sammen i helga, og i dag tidlig fikk jeg sms "takk for en trivelig helg. Koselig og jobbe med deg"

Mener han det som det står, eller innbyr han til noe mer?

Anonymous poster hash: dbaf4...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som det er litt flørt der :-)

jeg jobber ofte helg, men har aldri sendt en melding til en kollega og takket for ei fin helg og lignende.

Anonymous poster hash: 5090a...ed2

Skrevet

Jeg tipper han mener det som står. Også viser han litt ekstra oppmerksomhet ved å sende deg den meldingen, som han sikkert ikke pleier å gjøre? Jeg ville svart hyggelig tilbake og avventa litt.

Anonymous poster hash: d806a...0e8
Skrevet

Jeg tipper han mener det som står. Også viser han litt ekstra oppmerksomhet ved å sende deg den meldingen, som han sikkert ikke pleier å gjøre? Jeg ville svart hyggelig tilbake og avventa litt.

Anonymous poster hash: d806a...0e8

Signerer denne.

Skrevet

Jeg svarte hyggelig tilbake, og prøver å være skikkelig laidback, men herrefred som det kribler i magen! ;)

Hi

Skrevet

Send en ny melding: "lyst å pule?"

....så får du se om han tar det på strak arm😁

Anonymous poster hash: 4fe85...4eb

Skrevet

....så får du se om han tar det på strak arm

Ja du var et skikkelig sjarmtroll. Det er ikke sikkert HI har lyst til å fremstå som ei som kun ønsker seg en runde i senga.

Anonymous poster hash: 451ba...9b0

Skrevet

....så får du se om han tar det på strak arm

Ja du var et skikkelig sjarmtroll. Det er ikke sikkert HI har lyst til å fremstå som ei som kun ønsker seg en runde i senga.

Anonymous poster hash: 451ba...9b0

Hehe, det var nok litt for rett fram til at jeg tør å skrive det ;)

Men takk for forslag :)

Hi

Skrevet

Oi, ikke bare jeg som er fjortis igjen.

Her var det jeg som sendte mld, og noe mer direkte.

Men, den mannen er intr. det er da helt klart.

Anonymous poster hash: d9def...802
Skrevet

Ja, der var det noe mellom linjene, ja. Ellers tolker jeg meldingen dithen at han kan brushe opp litt på og/å reglene. LOL.

Anonymous poster hash: 063f8...3aa
Skrevet

Ja, der var det noe mellom linjene, ja. Ellers tolker jeg meldingen dithen at han kan brushe opp litt på og/å reglene. LOL.

omg

Anonymous poster hash: 7341c...e55

Skrevet

Heh, det var faktisk min skrivefeil, ikke hans.. Jeg som pleier være nazi på rettskriving! Flaut 😱😉

Skrevet

:-) Klart det er et eller annet på gang her! Utrolig hyggelig melding, herlig fri for ;-) ;-) .... osv

Skrevet

:-) Klart det er et eller annet på gang her! Utrolig hyggelig melding, herlig fri for ;-) ;-) .... osv

Faktisk derfor jeg ble så usikker. Jeg pleier være veldig raus med smileys, men her var det ingen.. Inne rart jeg føler meg som en fjortis 😂☺

Skrevet

Faktisk derfor jeg ble så usikker. Jeg pleier være veldig raus med smileys, men her var det ingen.. Inne rart jeg føler meg som en fjortis 😂☺

*ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...