Gå til innhold

Bedre sex ved EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri tenkt over det før, men ved EL sist uke så føltes sexen så mye bedre enn når jeg ikke har EL. Tilfelle, eller er det noe i det??andre som opplever det samme?

Anonymous poster hash: 8d9bd...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt klart.

Det er jo rundt el man kroppen er innstilt på sex, man er våtere og kåtere, rett og slett ;)

Anonymous poster hash: 7f0aa...9d9
Skrevet

Ja, helt klart. Det er jo rundt el man kroppen er innstilt på sex, man er våtere og kåtere, rett og slett ;)Anonymous poster hash: 7f0aa...9d9

Jeg har gått på pillen i mange år og sluttet med den i desember da vi prøver. FY så mye den pillen demper sexlivet. Lysten kom jo så sterke tilbake da jeg heiv pillen. Så nå venter vi i spenning om det kan være en liten spire på gang :-)

Skrevet

Så deilig for dere :) Her er det store smerter og annet tull ved el. Var ikke alltid like lett å bli motivert til sex mens vi var prøvere.

Skrevet

Så deilig for dere :) Her er det store smerter og annet tull ved el. Var ikke alltid like lett å bli motivert til sex mens vi var prøvere.

Siden vi er inne i 1pp,så blir det ekstra spennende!men det som var, var at det etter noen dager (sikkert når EL var over) så var det bare tørt (sorry intime detaljer;-) ) og ubehagelig, ikke godt for hverken ham eller meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...