Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 I går fikk jeg et slag mot tinningen, ved et uhell, og det kom en umiddelbar smerte. Jeg hadde vondt i hele går kveld, i hodet og ned i nakken. I dag våknet jeg, og smerten er verre. Jeg har intens migrene og hodesmerter. Jeg trodde hjernerystelse medførte oppkast osv? Eller har rett og slett hodet bare fått litt bank? Anonymous poster hash: 7c846...d0d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 I går fikk jeg et slag mot tinningen, ved et uhell, og det kom en umiddelbar smerte.Jeg hadde vondt i hele går kveld, i hodet og ned i nakken.I dag våknet jeg, og smerten er verre. Jeg har intens migrene og hodesmerter. Jeg trodde hjernerystelse medførte oppkast osv?Eller har rett og slett hodet bare fått litt bank? Anonymous poster hash: [acronym =Full hash: 7c84663aad56d5fbe24749cafb697d0d] 7c846...d0d [/acronym] Høres ut som at du har fått et kreditt slag der ja, hvis smertene har blitt verre. Ved hjernerystelse får man som oftes intens kvalme i tillegg til smertene. Har man fått påvist hjernerystelse, så skal man ha tilsyn det første døgnet hvor man vekkes 1 gang i timen om natten pga faren for blødninger. Ville tatt en tur til legen/legevakten hvis du fler deg uvel og har smerter. Anonymous poster hash: 62823...97a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 I går fikk jeg et slag mot tinningen, ved et uhell, og det kom en umiddelbar smerte.Jeg hadde vondt i hele går kveld, i hodet og ned i nakken.I dag våknet jeg, og smerten er verre. Jeg har intens migrene og hodesmerter. Jeg trodde hjernerystelse medførte oppkast osv?Eller har rett og slett hodet bare fått litt bank? Anonymous poster hash: [acronym =Full hash: 7c84663aad56d5fbe24749cafb697d0d] 7c846...d0d [/acronym] Høres ut som at du har fått et kreditt slag der ja, hvis smertene har blitt verre. Ved hjernerystelse får man som oftes intens kvalme i tillegg til smertene. Har man fått påvist hjernerystelse, så skal man ha tilsyn det første døgnet hvor man vekkes 1 gang i timen om natten pga faren for blødninger. Ville tatt en tur til legen/legevakten hvis du fler deg uvel og har smerter.Anonymous poster hash: 62823...97a Igjen så gikk ordboken på paden amok her, men du skjønte sikkert hva jeg skrev ;-) Anonymous poster hash: 62823...97a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 I går fikk jeg et slag mot tinningen, ved et uhell, og det kom en umiddelbar smerte.Jeg hadde vondt i hele går kveld, i hodet og ned i nakken.I dag våknet jeg, og smerten er verre. Jeg har intens migrene og hodesmerter. Jeg trodde hjernerystelse medførte oppkast osv?Eller har rett og slett hodet bare fått litt bank? Anonymous poster hash: [acronym =Full hash: 7c84663aad56d5fbe24749cafb697d0d] 7c846...d0d [/acronym] Høres ut som at du har fått et kreditt slag der ja, hvis smertene har blitt verre. Ved hjernerystelse får man som oftes intens kvalme i tillegg til smertene. Har man fått påvist hjernerystelse, så skal man ha tilsyn det første døgnet hvor man vekkes 1 gang i timen om natten pga faren for blødninger. Ville tatt en tur til legen/legevakten hvis du fler deg uvel og har smerter. Anonymous poster hash: 62823...97a Jeg har bare vondt i hodet og ned i nakken. Migrene-press på en måte. Men jeg er jo ikke kvalm, så derfor er jeg usikker :/ Men intens hodepine er det. HI Anonymous poster hash: 7c846...d0d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 I går fikk jeg et slag mot tinningen, ved et uhell, og det kom en umiddelbar smerte.Jeg hadde vondt i hele går kveld, i hodet og ned i nakken.I dag våknet jeg, og smerten er verre. Jeg har intens migrene og hodesmerter. Jeg trodde hjernerystelse medførte oppkast osv?Eller har rett og slett hodet bare fått litt bank? Anonymous poster hash: 7c846...d0d Høres ut som at du har fått et kreditt slag der ja, hvis smertene har blitt verre. Ved hjernerystelse får man som oftes intens kvalme i tillegg til smertene. Har man fått påvist hjernerystelse, så skal man ha tilsyn det første døgnet hvor man vekkes 1 gang i timen om natten pga faren for blødninger. Ville tatt en tur til legen/legevakten hvis du fler deg uvel og har smerter.Anonymous poster hash: 62823...97a Jeg har bare vondt i hodet og ned i nakken. Migrene-press på en måte.Men jeg er jo ikke kvalm, så derfor er jeg usikker :/ Men intens hodepine er det. HI Anonymous poster hash: 7c846...d0d Det ser ut til at natten har gått bra uten kvalme, og det er bra:-) vedvarer det med utholdende smerte, så kontakt lege! Anonymous poster hash: 62823...97a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Du behøver ikke å ha kvalme for å ha hjernerystelse! Viktig å ta det helt med ro - ingen tv, ingen data, ikke sterkt lys eller lyder, ingen lesing osv. Hvis ikke kan hodepinen vare mye lengre. Hjernen er treg til å hele seg og det er viktig at man rar hensyn! Hilsen en som dessverre har for mye erfaring med hjernerystelser..!! Anonymous poster hash: 163e4...44a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå