Gå til innhold

Folk jeg kjenner sniker på profilen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk jeg kjenner privat driver å sniker på profilen min? Hvordan i all verden finner di meg? Kjenner igjen nicket dems, å ser at di har laget profil +- dagen før. Jeg får litt angst kjenner jeg :s

Anonymous poster hash: 1c201...7f4
Videoannonse
Annonse
Gjest Snydens
Skrevet

uff det er ikke mye moro.. hva med å lage deg et nytt nick?? så de ikke vet hva du kaller deg lenger.. 

Skrevet

Gjorde det nettopp!  :tommelopp:

Synes det bare er utrolig ekkelt, når dette skal være ett anonymt forum :s

Skrevet

Kan man se hvem som har sett på profilen din?

Anonymous poster hash: 9552b...e65

Skrevet

Øh.... Paranoid much!?

Anonymous poster hash: 53672...121

Skrevet

Folk jeg kjenner privat driver å sniker på profilen min? Hvordan i all verden finner di meg? Kjenner igjen nicket dems, å ser at di har laget profil +- dagen før. Jeg får litt angst kjenner jeg :s

De kjenner deg nok ikke irl, men går kanskje inn på profilen din for å dersom de har blitt nysgjerrige på deg av et innlegg du har skrevet :)

Skrevet

Jeg kommer borti av og til og kommer inn på profilen til folk her uten at jeg hadde tenkt det. Veldig lett å komme feil

Anonymous poster hash: c631a...58d
Skrevet

Hvordan ser du hvem som har vært inne på prifilen din ?

Skrevet

Hvordan ser du hvem som har vært inne på prifilen din ?

Du kan gå inn på din profil for å sku det på. Gå på rediger min profil deretter huk av Vis X antall siste besøkende på min profil. Da ser du det.

Skrevet

Men hvordan vet DU at DE er folk du kjenner/som kjenner deg? De har jo bare nick de også?

Anonymous poster hash: 609a9...f1b
Skrevet

Av og til trykker jeg feil (spesielt når jeg bruker telefonen), og da hender det jeg kommer inn på noen sin profil. Går ut igjen med en gang da.

Hvis jeg har kommet inn på din profil med et uhell, så beklager jeg så mye. Håper du ikke blir alt for paranoid av det.

Skrevet

Det hender jeg trykker feil når jeg skal lese et innlegg, og i stedet kommer inn på profilen til brukeren.

Anonymous poster hash: 02a3c...f5c

Skrevet

Det hender jeg trykker feil når jeg skal lese et innlegg, og i stedet kommer inn på profilen til brukeren.

Anonymous poster hash: 02a3c...f5c

Skrevet

Av og til trykker jeg feil (spesielt når jeg bruker telefonen), og da hender det jeg kommer inn på noen sin profil. Går ut igjen med en gang da.

Hvis jeg har kommet inn på din profil med et uhell, så beklager jeg så mye. Håper du ikke blir alt for paranoid av det.

Hæ? Det er da helt vanlig med profilvisninger. Man kan da ikke se hvem som står bak nicket uansett.

Har selv sett at det er mange som er inne på min profil, og det hender jeg kikker på andres hvis de har kikket på min eller har skrevet noe som gjør at jeg får lyst til å se flere innlegg de har skrevet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...