Gå til innhold

Faen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 3f81e...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har vasket Reimadressene med vanlig vaskemiddel og tøymykner. Idiot!!! Er de ødelagte nå, eller kan de reddes med impregnering?

Skrevet

Bæsjet du på deg?

Anonymous poster hash: 722f5...f4a

Skrevet

Mannen har vasket Reimadressene med vanlig vaskemiddel og tøymykner. Idiot!!! Er de ødelagte nå, eller kan de reddes med impregnering?Anonymous poster hash: 3f81e...246

Whaat? Det har jeg alltid gjort og dressene er like fine..

Skrevet

Og NEI, jeg skal IKKE være takknemlig fordi han gadd å vaske klær, det skulle faen meg bare mangle!

Skrevet

Bæsjet du på deg?

Innlegget ble lagt ut før jeg fikk skrevet noe. Ingen bæsj, bare litt tiss. Ok??

Skrevet

Mannen har vasket Reimadressene med vanlig vaskemiddel og tøymykner. Idiot!!! Er de ødelagte nå, eller kan de reddes med impregnering?Anonymous poster hash: 3f81e...246

Whaat? Det har jeg alltid gjort og dressene er like fine..

Det er godt mulig at de er like fine, men dressene mister gore-tex-funksjonen som gjør at de er vanntette og pustende.

Skrevet

Whaat? Det har jeg alltid gjort og dressene er like fine..Anonymous poster hash: 722f5...f4a

Det er godt mulig at de er like fine, men dressene mister gore-tex-funksjonen som gjør at de er vanntette og pustende.Anonymous poster hash: 3f81e...246

Hoho, det visste jeg ikke. Men de er fortsatt vanntette selv om jeg har vasket med vanlig vaskemiddel og tøymykner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...