Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Kan du legge deg nå? God natt! Anonymous poster hash: 36b4c...64d
Gjest Snydens Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 ja det var planen. jeg ble bare så opprørt over forumet at jeg har bitt sittende.. dumt det egentlig.. går hardt utover kaffekanne på kontoret i morgen.. uff kjeften min kommer jo te å gå i ett på kontoret om dette forumet i morra å.. jaja
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 HI - kanskje det er på tide at DU legger deg? Anonymous poster hash: e0ec7...3cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144119759-jeg-kjenner-jeg-vil-spy-av-noen-av-dere/#entry146126729 Anonymous poster hash: e0ec7...3cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 ja det var planen. jeg ble bare så opprørt over forumet at jeg har bitt sittende.. dumt det egentlig.. går hardt utover kaffekanne på kontoret i morgen.. uff kjeften min kommer jo te å gå i ett på kontoret om dette forumet i morra å.. jaja På jobb? Du som er langtidssykemeldt? dere er veldig lite hyggelige.. jeg ble anbefalt av naboen å melde meg inn her.. hu er ei veldig koselig dame.. så tenkte jo at det var koselig her. som sagt dreiv jeg på KG i flere år, men i det siste ble forumet ødelagt av folk som bare herja rundt. hakke hengt på forum på en stund nå, men som sagt fikk jeg dette anbefalt da jeg er langtidssykemeldt og har store barn, lite å finne på på dagtid gitt.. kjedelig... jeg skjønner litt mer av forumet nå men det er jaggu ikke enkelt å skjønne alt med en gang!! ha litt tolmodighet du å LilleGorilla Anonymous poster hash: 847c6...ebc
Gjest Snydens Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 ja det var planen. jeg ble bare så opprørt over forumet at jeg har bitt sittende.. dumt det egentlig.. går hardt utover kaffekanne på kontoret i morgen.. uff kjeften min kommer jo te å gå i ett på kontoret om dette forumet i morra å.. jaja På jobb? Du som er langtidssykemeldt? dere er veldig lite hyggelige.. jeg ble anbefalt av naboen å melde meg inn her.. hu er ei veldig koselig dame.. så tenkte jo at det var koselig her. som sagt dreiv jeg på KG i flere år, men i det siste ble forumet ødelagt av folk som bare herja rundt. hakke hengt på forum på en stund nå, men som sagt fikk jeg dette anbefalt da jeg er langtidssykemeldt og har store barn, lite å finne på på dagtid gitt.. kjedelig... jeg skjønner litt mer av forumet nå men det er jaggu ikke enkelt å skjønne alt med en gang!! ha litt tolmodighet du å LilleGorilla Anonymous poster hash: 847c6...ebc nei det gikk litt raskt i svingene der, jeg har vært langtidssykemeldt og hengt mye inne på forum i den tiden da jeg har 3 store barn og ingen andre en meg selv åta meg av hjemme.. var i denne perioden jeg fikk forumet anbefalt. nå pr dags dato er jeg tilbake på jobb på lønnskontoret ) men nå må jeg virkelig legge meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå