Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har en mørkebrun trekiste i gran/furu/finèr (fra Skeidar, heter Home), som jeg gjerne vil beise i drivved-farge, men jeg har ikke peiling på hvordan. Noen som vil ta seg tid til å forklare meg litt?:-) Anonymous poster hash: 1543e...600
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Pusse ned og beise. Er et sliiiit å pusse ned! Nettopp gjort det med et bord med x antall lag lakk og maling. De på malebutikken vet hva du trenger. Anonymous poster hash: 80845...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå