Gå til innhold

Gi meg menshytte, nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele nedre region består føles som svamp som har trukket til seg alt av væske, og ikke faen om buksene passer. Jeg prøvde i dag tidlig, men måtte gå over til skjørt. Jeg har prøvd omega-3 og og b-vitaminer og diverse over lengre tid, men det hjelper ikke, mamma blir monster hver eneste måned. Det må da finnes hjelp for dette? :(

Snufs og hulk og hvor er sjokoladen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette? Ingen mens på 8 år, og ikke f om jeg slutter..

Skrevet

Så så, inn gjennom døren nå, joggis og pusetøfler ligger på den store, fine sengen, og skapet er fullt av sjokkkis med antikalorier og vanndrivende effekt. Ring på klokka så kommer Julio og masserer eller lar seg skjelle ut, alt etter hva du trenger. Det går over.

Skrevet

Hadde jeg bare kommet meg til legen for å snakke om det der, men jeg får ikke time fordi det er ikke akutt nok. De har sånn time på dagenopplegg, eller "send sms etter kl 16 dagen før." MY ASS!

Jeg skal mase denne uken.

Ingen bivirkninger, Doppler?

Skrevet

Så så, inn gjennom døren nå, joggis og pusetøfler ligger på den store, fine sengen, og skapet er fullt av sjokkkis med antikalorier og vanndrivende effekt. Ring på klokka så kommer Julio og masserer eller lar seg skjelle ut, alt etter hva du trenger. Det går over.

JUUUUULIOOOOOOO. 

Skrevet

Har du prøvd E-vitamin. Svære jævler av noen piller men dærskan så effektive på mens og hetetokter (ikke at jeg tror du har det da).

Skrevet

Hormoner er fascinerende saker og ikke minst veldig individuelt. Så, stå an av, skaff time og gå systematisk til verks sammen med legen (liste over hormonprepatater brukt, og hvilke "symptomer" man hadde). Blir dessverre litt prøving og feiling, pluss at man må regne med at balansen forandrer seg med tiden....

For min del funker ikke cerazette, diane eller hormonspiral. Men fant mitt merke til slutt!

I mellomtiden: SJOKOLADE!

Skrevet

Cerazette? Ingen mens på 8 år, og ikke f om jeg slutter..

Hva slags cerazette er det? Gikk på dem før, men mistet ikke mens. Er tålig fornøyd med dem jeg har nå da. Uttal det den som kan, microgynon eller noe i den duren..

Hadde ikke mens på minst 1 1/2 - 2 år når jeg fikk p-sprøyta. Men flytta og byttet lege. Hun ville ikke gi meg det :(

Skrevet

Jeg sjekket ut fra pmsfarmen i forrige uke, tror det var fredag, så det står et stort fint rom ledig. Jeg la igjen noen bøker på nattbordet:-) Og kos deg med Julio - det er vel fortjent!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Du har all sympati, jeg kommer etter om en uke.

Huttetu som jeg gleder meg :P

Skrevet

Jeg sjekket ut fra pmsfarmen i forrige uke, tror det var fredag, så det står et stort fint rom ledig. Jeg la igjen noen bøker på nattbordet:-) Og kos deg med Julio - det er vel fortjent!

Jeg er redd den plassen ble okkupert umiddelbart, men det fine er at den blir ledig igjen i morgen.
Skrevet

Jeg pleier bare ha uka ca annen hver mnd, så det er nesten ekstra kjipt at den kom igårmorges..

Skrevet

Menshytte har jeg ikke, men jeg har et blått leketelt med elefantfjes og innlagt snabel du kan få låne?

Skrevet

Menshytte har jeg ikke, men jeg har et blått leketelt med elefantfjes og innlagt snabel du kan få låne?

Kniis, det må vel være et runketelt?...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg kommer, men aner ikke når! Og det er så fint når kroppen driver å sende masse signaler som murring her og murring der, men det blir ikke noe mer. For nå røyner det til på ammings, så da er vel mine dager talte..

Har Julio en kjekk bror?

Skrevet

Jeg kommer, men aner ikke når! Og det er så fint når kroppen driver å sende masse signaler som murring her og murring der, men det blir ikke noe mer. For nå røyner det til på ammings, så da er vel mine dager talte..

Har Julio en kjekk bror?

Det har han garantert, tipper at de er spredd omkring på offentlige arbeidsplasser rundt omkring i det ganske land, Julio er en massasjestol, med arbeidsrom og navneskilt med titulering. Hadde litt Juliotid i forrige uke eller uka før der, og da jeg kom over den intense følelsen av å bli fordøyd, så var det faktisk veldig deilig.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg skulle gått til Julioanna idag, men hun meldte seg syk. Det likte ikke verken ryggen eller nakken min...

Og når vi snakker titulering - jeg bestilte flyflaksebilletter her om dagen og hos Britisk Airways der snakker vi ja;

Mr

Mrs

Miss

Ms - hva er forskjellen på Ms og Miss?

Mstr - igjen hva er forskjellen på Mstr og Mr?

Capt

Prof - jeg er råååproff takk skal du ha

Dr

Dame - jo takk du jeg er dame, må jeg bevise det?

Lord

Lady

The RT HON - denne er jeg svært nysgjerrig på merker jeg

Rabbi

Rev

Sir (kom langt ned på lista han sir)

Baron

Baronesse (en tittel jeg kunne fint hatt på visittkortert -kunne lagd visittkort bare for det jeg)

Viscount

Vuscountess (en tittel fra en svunnen tid?)

Skrevet

Ha, ha, nå fikk jeg også lyst til å fly British!

Ms = for å titulere uten å si noe om man er gift eller ei... Så gammal jomru? For gammel til å være miss, men fremdeles ingen mrs...

Mstr = master = gutt som ikke er gammel nok til å kalles Mister(mr)

Dame = den kvinnelige motparten til Sir

the RT HON = the right honourable! Knyttet til hvisse embeter, som f.eks borgemesteren av London.

I gamledager hadde vel vi også slikt i telefonkatalogen, men da ofte yrket... eller din mans yrke. Så da hadde jeg stått listet som fru siv ing Blomstre (for da hadde jeg sef vært gift og ikke levd i synd!)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hva du ikke kan Blomstre!

British er så gode - bruker de konsekvent hver gang vi turer til the promised land of tea, boots & primark! Du får mat og drikke (inkludert) og bare smil. 

Forrige gang - da fikk de nesten kyss på kinnet altså. De har policy på at barnefamilier skal inn først - før gullkort og stresskoffert. Og vi gikk (litt små brydd) frem med størsten og minsten i magen (synlig). Så kommer mr business og forlanger å gå inn først. Damen sa pent, men særdeles myndig - jeg sa at barnefamilier skal inn først og jeg mente det. I tillegg er fruen gravid og BA vil ikke gi unødige plager. Vi letter ikke før alle er på plass, så du skal få være med. Og du frue - jeg slipper ingen ombord før dere er godt plassert og komfortable i setene!

Og så fikk vi wraps med mozzarella og skinke - ikke helt kurant for en mage, så jeg sa pent nei takk. Men flymannen sa at ingen skulle gå sultne hos BA, så han gikk til business class og hentet bakverk til meg :)

Skrevet

Har du prøvd E-vitamin. Svære jævler av noen piller men dærskan så effektive på mens og hetetokter (ikke at jeg tror du har det da).

Hva heter de og hvor får man kjøpt dem?

Skrevet

De heter E-vitamin og kjøpes på apoteket. Er mulig de har det på helsekosten også.

Skrevet

Ok. Skal sjekke. Nå begynner jeg å bli menneske igjen. Tror jeg.

Skrevet

Ok, skal undersøkes. Nå begynner jeg å bli menneske igjen. Tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...