Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Dag inn og dag ut prøver jeg å få ham til å være sammen med meg. Ha lyst til å kose seg med meg på kveldene f.eks. Men så gidder han ikke helt, finner på noe annet, som å stirre på den jævla dataen sin. I dag ba jeg ham om å ikke være fremfor dataen, men se film eller spille sammen med meg. Blir så skuffa, for han vil ikke se film, men family guy, rei and å half men, og en annen serie han ikke liker, dét skal han se. Og nå ble plutselig star wars interessant. Han vet at jeg misliker det! Der sitter jeg skuffa, og sier brysk god natt før kl. Ti... Ego! Anonymous poster hash: 12f9c...1b6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Skrivefeil skylder jeg på htc'en min. utblåsning, skulle ha brukt mer banneord Anonymous poster hash: 12f9c...1b6
Mrs Smith Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Menn altså ! Men i dag har hev oppført meg som mannen din, hjelp ! Mannen min ble sur 😝
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Haha, jojo, men regner med at du ikke gjør sånn ofte? Han satt på den uten å si noe som helst, ventet jo bare på at han skulle skifte kanal, men neida. Håpet vel at jeg ikke skulle si noe. Gadd ikke å kjefte i dag, ble bare veldig, veldig skuffa;) Anonymous poster hash: 12f9c...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå