Ziva Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Man ligger søtt og sover i sin deilige seng på hytta og våkner av et hyl og en unge som roper JORDSKJELV!! Må bare nevne at jeg ble meget imponert over gubbens reaksjonstid (den var på 0,001). Hvor hyler gubben ut. Jeg ligger i sengen og hikster av latter. Prøver å få hikstet ut at det er ikke jordskjelv men snøen på hyttetaket som skled av. Gubben våknet opp av reaksjonskomaen og prøvde å roe en hysterisk unge. Ikke snakk om at hun aksepterte at snøen kunne skli ned fra taket, pappa skulle jo måke av snøen neste dag. Resten av natten gikk med til å holde rundt henne mens man prøvde å sove litt. Ikke lett når det raste av taket jevnt og trutt hele natta. Nå sover hun søtt i sin egen seng her hjemme, med lovnader om at det ikke kommer noe jordskjelv i natt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Åhåhå, stakkars. Skumle romlelyder om natten betyr jo som oftest bare en real promp under dyna her i huset. Eventuelt at største faller ut av sengen. Skummelt nok det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Mannen min hadde ikke en gang våknet av jordskjelv! Han må sparkes ut av senga med trusler om at nå må du stå opp for storesøster begynner på leksehjelp om 10 min!! Jeg hater det! Det er nesten litt søtt da, men aldri godt å bråvåkne uansett hva årsaken er. Håper det ikke blir våkennatt igjen
Ziva Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2014 Hun sloknet nesten før tannpussen var ferdig, så tviler på at hun er på jordskjelv-alerten i natt. Ble som sagt meget imponert over gubben som regel sover gjennom det meste.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Hun sover nok godt da
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Gubben hadde vel heller ikke våkna om så hele taket ramla i hodet på ham. Så jeg er imponert.
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Rask, dog spesiell reaksjon: -Jordskjelv!!! -HVOR?!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Her i huset er det meg som kan sove gjennom et jordskjelv, godt mannen ikke sover så tungt...
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Mannen her våkner aldri. Når jeg var gravid kunne jeg ligge å brøle i bøtta ved siden av senga uten at han fikk det med seg.. Jeg våkner omtrent av noe så lite som lyden av at du får melding på facebook.. Og i alle fall om det handler om barna.
Iiiiik Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Det er bra han viser at han reagerer når det teller da. Skjønner at Liten ble redd, det er jo et helvetes bråk når det raser fra taket.
Gjest Kira Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Da vet du ihvertfall at mannen din reagerer de gangene det er nødvendig Kanskje det er slik at de egentlig lurer oss? Later som om de ikke hører barnegråt, vekkerklokke osv fordi de ikke gidder?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Da vet du ihvertfall at mannen din reagerer de gangene det er nødvendig Kanskje det er slik at de egentlig lurer oss? Later som om de ikke hører barnegråt, vekkerklokke osv fordi de ikke gidder? Åh hadde jeg funnet ut det om min mann hadde det blitt månelyst her! Jeg må ligge våken for å vekke han i opptil 30-45 min for å få han til å levere barna på skolen som han lovte dyrt og hellig at han skulle dagen før. Hadde han bare sagt at jeg måtte kunne han flyttet det vraket av en bil til siden og mitt glis kunne sklidd forbi og levert de søte barna på skolen til rett tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå