Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Vil ned ca 11 kilo. Hvor langt tid vil dere tro det tar? Vet at det kan variere, men sånn ca. Hva et realistisk? Anonymous poster hash: 77dc3...f5a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 14 uker kanskje? Med iherdig innsats.. Gikk på vektklubb tidligere og da greide jeg fint 1 kg i uka. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Takk for svar. Var dette bare med mat eller masse trening i tillegg? Anonymous poster hash: 77dc3...f5a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Ja, ekspertene sier jo at det sunneste er å gå ned 0,5-1 kg i uka. Kommer jo også litt an på hvor mye du veier i utgangspunktet å da. Om du er veldig overvetig vil det være noe "lettere" å gå ned en kilo i uka enn om du skal ned til en lav bmi. Det sies at 90% av vektnedgang er ved å legge om kosten og 10% er trening. Med trening vil du imidlertid stramme opp en del, noe som gjør at du ser tynnere ut + at du får mer muskler som øker forbrenningen din i hverdagen. Anonymous poster hash: 75df0...798
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Merker virkelig at mate har masse å si. Gått ned 3 kilo med å spise sunt. Lite og ofte. Har gått litt tur, men ikke så mye. Håper på enda mer av det. Burde helt sikkert trent i tillegg, men tar det evt på sikt. Anonymous poster hash: 77dc3...f5a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Jeg og vil Anonymous poster hash: d48b4...f26
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Sett i gang da. 😉 Har gått utrolig bra og det er bare gått to uker. Får virkelig motivasjon når man ser at det skjer noe. 😉 Anonymous poster hash: 77dc3...f5a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Takk for svar. Var dette bare med mat eller masse trening i tillegg? Anonymous poster hash: 77dc3...f5a Dette var kun med mat og så litt turgåing.. Men ingenting overdrevet av noe. Spiste mye og godt sålenge jeg valgte de "rette" tingene. I tillegg hadde jeg "fri" hver lørdag. Da spiste jeg det jeg ville. Dette var noe jeg valgte for å greie det og for å ha ei lita gulrot til å være veldig flink i uka. Men etterhvert så tenker man litt "sunnere", så selv om man har en "fridag", så velger man litt annerledes..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Da er det på samme måte jeg prøver å gå ned. Har nå hatt to helger uten snop osv. Det har gått utrolig greit. I helgen som kommer skal jeg på kino med ungene og har nå tenkt litt på hva jeg kan ha med til snack. Har begynt å prøve meg på litt mat jeg ikke har spist så mye før. Sunnere alternativ. Dette skal jeg klare. 😉 Anonymous poster hash: 77dc3...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå