Gå til innhold

Hvor lang tid tror dere det tar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ned ca 11 kilo. Hvor langt tid vil dere tro det tar? Vet at det kan variere, men sånn ca. Hva et realistisk?

Anonymous poster hash: 77dc3...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 uker kanskje? Med iherdig innsats.. Gikk på vektklubb tidligere og da greide jeg fint 1 kg i uka. Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar. Var dette bare med mat eller masse trening i tillegg?

Skrevet

Ja, ekspertene sier jo at det sunneste er å gå ned 0,5-1 kg i uka. Kommer jo også litt an på hvor mye du veier i utgangspunktet å da. Om du er veldig overvetig vil det være noe "lettere" å gå ned en kilo i uka enn om du skal ned til en lav bmi. Det sies at 90% av vektnedgang er ved å legge om kosten og 10% er trening. Med trening vil du imidlertid stramme opp en del, noe som gjør at du ser tynnere ut + at du får mer muskler som øker forbrenningen din i hverdagen.

Anonymous poster hash: 75df0...798
Skrevet

Merker virkelig at mate har masse å si. Gått ned 3 kilo med å spise sunt. Lite og ofte. Har gått litt tur, men ikke så mye. Håper på enda mer av det. Burde helt sikkert trent i tillegg, men tar det evt på sikt.

Skrevet

Jeg og vil :)

Anonymous poster hash: d48b4...f26

Skrevet

Sett i gang da. 😉 Har gått utrolig bra og det er bare gått to uker. Får virkelig motivasjon når man ser at det skjer noe. 😉

Skrevet

Takk for svar. Var dette bare med mat eller masse trening i tillegg?

Dette var kun med mat og så litt turgåing.. Men ingenting overdrevet av noe. Spiste mye og godt sålenge jeg valgte de "rette" tingene. I tillegg hadde jeg "fri" hver lørdag. Da spiste jeg det jeg ville. Dette var noe jeg valgte for å greie det og for å ha ei lita gulrot til å være veldig flink i uka. Men etterhvert så tenker man litt "sunnere", så selv om man har en "fridag", så velger man litt annerledes.. :)

Skrevet

Da er det på samme måte jeg prøver å gå ned. Har nå hatt to helger uten snop osv. Det har gått utrolig greit. I helgen som kommer skal jeg på kino med ungene og har nå tenkt litt på hva jeg kan ha med til snack. Har begynt å prøve meg på litt mat jeg ikke har spist så mye før. Sunnere alternativ. Dette skal jeg klare. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...