Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Gravid i uke 8 og til nå har det vært helt problemfritt. Elsker mannen min og vi har det fint. Men den siste uken har jeg hatt enormt behov for å være i fred. Vil ikke ha kos og klem og dette synes mannen er litt leit. Jeg dytter han ikke bort men kjenner jeg synes det er slitsomt. Nå er nok mannen litt i overkant kosete men ikke masete. Vi har snakket om dette og jeg har sagt det som det er at jeg er usosial om dagen og trenger å være alene. Er dette normalt? Skjønner meg ikke på meg selv. Anonymous poster hash: 7ea4d...b1a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Normalt tror jeg. Har også vært mye mindre kontaktsøkende og kosete med mannen i graviditetene mine. Tipper det er hormonelt... Anonymous poster hash: 8a8fa...bdf
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Normalt tror jeg. Har også vært mye mindre kontaktsøkende og kosete med mannen i graviditetene mine. Tipper det er hormonelt... Anonymous poster hash: 8a8fa...bdf Takk for svar. Blir lei meg av det selv for jeg merker jeg ikke har den samme gløden. Elsker han men vil ikke bli koset med. Stakkars mann. Vi er enig om at det må være hormoner da vi har et godt forhold. Håper det går over snart. 9 måneder med en kjølig kone blir mye for mannen. :-/ Anonymous poster hash: 7ea4d...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå