studVest Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 ... og ikke sliter med en voldelig eks, lurer på om de skal ta abort eller ei, ikke har et svigermonster å hanskes med, ikke har problemer med barnehageansatte som ikke skifter bleie i det sekundet ungen driter etc, etc! SKAM PÅ DERE, LYKKELIGE MENNESKER, OG HA DERE BORT HER I FRA MED ÉN ENESTE GANG!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Det er viktig at ingen har mulighet til å være sjalu. Folk skal bare komme med sine meninger om hvordan du burde gjort det og hvordan du gjør det bedre neste gang. Ingen skal klare seg selv og stole på at egne handlinger er gode handlinger!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 http://new.ted.com/talks/david_steindl_rast_want_to_be_happy_be_grateful Anonymous poster hash: 8f006...c1e
studVest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Å være lykkelig, fornøyd, what ever, er en måte å tenke på. En som lever i slummen kan like gjerne være ti ganger så lykkelig som meg
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Å være lykkelig, fornøyd, what ever, er en måte å tenke på. En som lever i slummen kan like gjerne være ti ganger så lykkelig som meg Fysj! Er du en av disse lykkelige? VIK FRA MEG! Anonymous poster hash: 0b40c...494
studVest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2014 Hva har jeg gått glipp av? Hverdagslykkeinnlegg som blir dømt nord og ned
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Jotakk, jeg har fått høre det der før her selv, faktisk. Jeg var visst for positiv og fornøyd! Endret 16. februar 2014 av LillaGorilla♥♥
ærlig talt Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Hva har jeg gått glipp av? Hverdagslykkeinnlegg som blir dømt nord og ned Aha, skjønner hva du refererer til.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Du har visst ikke helt skjønt det... Anonymous poster hash: 83a4a...653
studVest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Å være lykkelig, fornøyd, what ever, er en måte å tenke på. En som lever i slummen kan like gjerne være ti ganger så lykkelig som meg Fysj! Er du en av disse lykkelige? VIK FRA MEG! Anonymous poster hash: 0b40c...494 Skal vike når jeg har klart å gjennomføre den derre tenke-positivt-greia
studVest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2014 Jotakk, jeg har fått høre det der før her selv, faktisk. Jeg var visst for positiv og fornøyd! Og så er du her fortsatt?!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Å være lykkelig, fornøyd, what ever, er en måte å tenke på. En som lever i slummen kan like gjerne være ti ganger så lykkelig som meg Fysj! Er du en av disse lykkelige? VIK FRA MEG! Anonymous poster hash: 0b40c...494 Skal vike når jeg har klart å gjennomføre den derre tenke-positivt-greia Neida. Du kan komme tilbake når du har satt på deg ironi-brillene dine Anonymous poster hash: 0b40c...494
studVest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Å være lykkelig, fornøyd, what ever, er en måte å tenke på. En som lever i slummen kan like gjerne være ti ganger så lykkelig som meg Fysj! Er du en av disse lykkelige? VIK FRA MEG! Anonymous poster hash: 0b40c...494 Skal vike når jeg har klart å gjennomføre den derre tenke-positivt-greia Neida. Du kan komme tilbake når du har satt på deg ironi-brillene dine Anonymous poster hash: 0b40c...494 OK!
38_Bergen Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 hehe..okay?....sikker på du ikke trenger litt terapi... Jeg har mange utfordringer, men har alt jeg trenger og er faktisk LYKKELIG:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Men altså, jeg tenker at dette først og fremst er et forum for å diskutere og få råd. Hvis man har behov for å fortelle hver dag om sitt lykkelige liv så finnes det andre fora for det. Tror ikke det har noe med at man ikke unner andre å være lykkelig, men at man blir lei denne spammingen. Anonymous poster hash: c4ebe...529
Gjest lillehi Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Lykkelighet er en vederstyggelighet. Det er ekkelt, stygt, illeluktende og pur ondskap! Jeg HATER lykkelighet! Hver dag tramper jeg på lykkeligheten, jeg ønsker å dtukne den i en bøtte med tjære og brenne en på en offentlig stake på torget til spott og spe for alle som våger å være lykkelige. Lykkelighet er bare en falsk fasade! NGEN er lykkelige. INGEN! Det er bare fjols og fanter som tror de er lykkelige. Idioter, sier jeg og spytter på dem når de går forbi. Anonymous poster hash: 0b40c...494 Oisann😳😱🙈 håper for blodtrykket ditt sin del at det var ironisk ment😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå