Gå til innhold

kul under armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten kul under armen, som kjennes hard ut. kan neste kjennes ut som om den henger i en tråd innover og at selve kulen ligger rett under huden. Har prøvd å kikke men kan ikke se den i speilet, hverken som en uthevning eller som ett rødt parti. Har tenkt at det sikkert er en kvise, men har hatt den i 2-3 måneder nå og den har ikke endra seg eller blitt borte. 

Burde jeg få lege til å se på den? synes det er så flaut å komme med en kvise til legen 

Anonymous poster hash: f1ee2...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en hårsekk som har blitt betent, og at det er puss inni der. Hadde en slik selv, som var der leeeenge før den til slutt ble mulig å klemme ut. Mye gugg. 

Legen kan sikkert fjerne den lett for deg om du vil?

Anonymous poster hash: 85655...bd0
Skrevet

Bruker det ikke bli rødt og ligge mer i øvre hudlaget hvis det er betent hårsekk? Har hatt det i bikinilinja, og da var det rødt, som en hevelse i huden med veldig tynn hud over. Denne kulen ligger mer under huden.

HI

Skrevet

Få den sjekket, du, bare for sikkerhets skyld.

Jeg har hatt betente svettekjertler, og de kan variere hvordan de ser ut. Noen ligger mer overfladisk og kan bli antydning til rød. Andre ligger litt dypere virker det som og blir ikke røde i det hele tatt.

Men som regel (ikke alltid) så blir de ømme.

Alle kuler skal sjekkes, selv om det mest trolig ikke er noe farlig.

Ikke utsett det, ring i morgen og be om en time.

Anonymous poster hash: 1efc5...973
Skrevet

Den er ikke øm eller vondt på noen måte. så merker den ikke annet enn når jeg vasker meg under armene for da kjenner jeg den med fingrene 

Men jeg får vel bare ta en time å sjekke opp i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...